Wie heeft Fifa 2003 al?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 25 okt 2002.

1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou willen weten wie Fifa al heeft want ik ben vandaag naar de stad geweest en heb het niet kunnen vinden. Nu moet ik morgen weer naar de stad en meestal hebben ze de nieuwe games hier pas op zaterdag (jee maastricht) was ook zo met timesplitters 2. Maar zou willen weten wie hem al had?

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm beetje off topic ik heb hier ook gekeken en hadden ze alleen de PS2 versie.......als je hem morgen in Maastricht hebt gezien, kun je dan ff zeggen dan haal ik hem daar ook ff :9

3. SnAw

SnAw Still a few days...

Leuk Bevonden:
    0
    Komt hij niet pas op 1 november....? :confused:

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Heb je de laatste week liggen slapen??

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt 31 oktober idd, check alle reclameborden maar.

6. SnAw

SnAw Still a few days...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoezo dat dan weer dan? En volgens Ikke komt hij 1 dag later... een groot verschil he ]:-

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
  8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    er staat mogelijk, blijkbaar hebben ze het niet gedaan.

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dan komt hij waarschijnlijk weer een week later aan in België
    tegenwoordig wordt België precies zelfs nog meer dan Nederland overgeslagen, hoewel ik betwijfel dat Nederland zoveel meer xboxen heeft

10. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    moet hij niet ongeveer volgende week in de winkel liggen

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    wrom ligt de ps2 versie vandaag dan wel in de winkels?? en over belgie, komt omdat alles binnenkomt in rotterdam en dan is het sneller in nederland als belgie (duh)

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bedankt, dat wist ik nog niet, das dan wel weer erg vervelend voor de Belgen, ik dus

13. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik veel vraag het aan de winkels.

14. SnAw

SnAw Still a few days...

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je wel gelijk en heb ik idd zitten slapen maar het artikel is pas gister gepubliceerd en er staat helemaal niet in dat het zeker is dus wacht in vervolg even voordat je zo gaat praten over iemand...

Fifa 2003 vervoegd in de winkels???

Op de website van Fifa Benelux viel ons vandaag een bericht op met als headline "FIFA 2003 morgen al in de winkel". Nadat we het bericht hadden doorgenomen konden wij hieruit concluderen dat met alle waarschijnlijkheid Fifa 2003 morgen al mogelijk in de winkelschappen zal liggen. Volgens het bericht is EA Sports allang al klaar met Fifa 2003, wat wij konden bevestigen aangezien we de officiële game al hebben gespeeld. Vandaar dat de pakketten met de Fifa 2003 games al verstuurd zijn naar de retailers, volgens EA liggen dan ook waarschijnlijk morgen alle de eerste exemplaren van de game in de schappen. Dit zal echter alleen bij de grote gamestores zijn in verband met het feit dat sommige distributie centra's nou eenmaal sneller werken dan andere. Ook filiaal managers kunnen op eigen houtje beslissen dat ze nog een week wachten met de release.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb vanochtend (eigenlijk de hele dag :{) contact gehad met EA en die hebben de games gewoon eerder naar de winkels verscheept, dit om eigenlijk de PES 2 release voor te zijn. Volgens EA zijn ook meteen alle versie's verscheept en niet alleen de PS2 game. Best mogelijk dat de retailers zelf de Xbox versie hebben achter gehouden.

16. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan ga ik morgen maar tegen de verko(opster)er aan blaten, want ik wil dit nog in het weekend spelen;)

17. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt hem al bestellen bij dimensionplus.nl....
    niet reserveren maar bestellen......

18. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben helemaal gek van deze game...
    Ik wil hem op de Xbox.....!!!!!!!!
    Maar alleen die ps2 game is te koop......arggggh...dan MOET ik hem maar bestellen..............ik denk hem morgen te hebben...

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    uhh de post brengt geen paketjes op zaterdag, daarom denk ik als hij morgen niet in de winkels ligt koop ik hem bij dimensionplus.nl

20. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij ons wel hoor.....:confused:
    vorige week kreeg mijn moeder nog iets...:confused:

Deel Deze Pagina