wie heeft hem op de PC? ik zag hem vandaag liggen en is denk ik wel kewl. GA hem maandag ff halen dus... en hoe zat nou met die xbox versie? komt ie nog?
hmm thanks, ik had het op de PSX en vond het wel geinig en zag een paar screens van gta3 was zeker wel mooi...
kopen? KOPEN???!!! hmmm shit warez mochten hier niet komen. een tip downloaden kan ook altijd!!! vind je het leuk koop hem dan
Als ik jou was zou ik GTA3 zeker kopen, ik heb hem ook en hij is zwaar vet!! Ik hoop alleen dat je een goeie videokaart heb, hij vraagt heel veel van je videokaart. Maar hij is wel heel tof
ik pas een nieuwe PC dus het gaat wel lukke en zag niet precies wat de prijs was maar hoe duur is ie ongeveer?
Ik zou niet weten hoe duur hij is, dat komt door bepaalde redenen die ik hier niet mag noemen Maja die nieuwe pc zegt opzich niet superveel, ken gasten met een pentium 1,6 ghz en daar draait niet, waarom niet: er zit een simpele videokaart in. dus dat zou ik eerst ff checken, anders zit je daar met je spel van weet ik veel hoe duur!
hier is mijn mening nog eens. Scroll naar beneden.VVVV Sorry link is te lang zoek naar de treat(GTA3 doet het niet?) Geplaats door wouter laatste reply(dat is mijn mening)
Ik heb em gisteren gehaald hij is idd strakkkk... weten jullie btw waar ik skins kan downen?? <edit> laat maar heb al een site gevonden nl http://www.gouranga.com/frames.htm </edit>
Laatst geprobeerd mijn hoofd op het poppetje te zetten... werd geen succes k ga spiderman strax proberen
Als daar en brakke videokaart in zit zoals een Geforce4MX dan heb je er nog niks aan. Ik heb vanmiddag even GTA3 zitten spelen en ik vond het niet echt super omdat die wagens zo vreemd (en vooral heftig) reageren tijdens het rijden, maar daar zal ik wel aan moeten wennen. Ook jammer dat je niet overal kan saven. Toen ik een game wilde laden liep hij vast, maar dat schijnt aan XP te liggen. Ik heb maar een oude GF2MX en ik moest al terug naar 800x600 op 16 bits kleuren om een hoge framerate te krijgen. Ik heb in plaats van een GF4Ti600 oid een Xbox gekocht namelijk. Misschien is GTA3 wel heel erg tof hoor, maar dan moet ik eerst nog even verderkijken en wat oefenen.
Ik ben het ergens wel met BounceMeister eens. Maar ik denk dat het met een Geforce 4 wel moet lukken, maar inderdaad ik heb ook toch wel een beetje een xbox gekocht ipv een geforce 4. en wat ik ook gewoon lekker aan un console vind is dat je nooit met systeemspecificaties hoef te kloten, het spel draait altijd (mits het voor die console is bedoeld). Ik vind GTA3 daar tegen wel een heel tof spel. Ok niet alles is van de mooiste kwaliteit maar dat komt gewoon omdat het toch een shooter en race game ineen is. Maar zeker wel de moeite waard om te kopen (misschien hebben mensen hier iets aan)
Ik speel GTA op een P4 met een 64mb geforce 2 en hij draait perfect.(windows XP) mn neefje speelt em op een P3 850 mhz met een geforce 2, 32mb en hij heeft wel veel problemen