Wie heeft T.E.S:Morrowind al gekocht?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door thaking, 10 mei 2002.

1. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz ik vraag me af of iemand dat spel al heb op zijn PCtje.....:confused:
    het schijn al uit te zijn op PC daarom :D

2. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Lees net dat de X-Box versie volgende week in de VS uitkomt. Ga eerst eens de reviews van de PC en X-Box afwachten en bepaal dan welke versie ik ga nemen. Maar dat er 1 van de twee komt is zeker!

3. jvalks

jvalks Find the bird!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben em op de PC aan het 'evalueren', tot zover is het een beest van een spel, alleen vrij zwaar, ik draai em op een Athlon TB 1Gig en een Gforce3 op 1024x786. De buiten levels draaien redelijk, niet super vloeiend maar acceptabel, de binnen levels draaien als een trein. Ik wil de Xbox versie ook graag zien, alleen dat wordt pas augustus las ik...dan maar de PC versie kopen...

4. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook op de pc, draai het op Pentium III 650. Moet zeggen dat het heel erg moeizaam draait. Ben benieuwd of dat op de X-Box beter gaat lopen. Ik stop in ieder geval maar even met spelen tot ik later deze maand nieuwe pc heb, want dit is niet echt lekker spelen.

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    op de xbox zal het vast wel soepel lopen hoeft geen vervelend windows virus eronder te draaien ;)

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat nog wel, alleen de xbox draait op een geripte windows 2000, draaien dus niet van die ****** progjes zoals op de pc nog achter

Deel Deze Pagina