Zaterdag zat namelijk als eerste game in de uitzending een Xbox spel en dat ging over. Een indiaan ofzo.. zag er dik goed uit ik zag het laaste er van en zag dus niet de naam,. Was heel vet je kon een mannetje tegen de muur smijten en daarna nog ff je zwaard door zijn strot steken. Ook had ik gezien dat je het mannetje tegen de muur konblijven dit alles zag er goed uit ik wil graag de naam van dit spel.. En trouwens Dead to rights Is ook een vet spel jammer dat ze bij gammo er niet verder op in gingen zoals alle moves die je kon doen dat was bij gamekings wel het geval en dat is zeker een game die je moet hebbe . als je van brute geweld houd. Nja in iedergeval willen jullie mijn asjblieft ff de naam geven van dit spel Alvast bedankt
tis zeker weten the mark of kri, had het namelijk ook gezien bij re-7 (frans). zeker weten op de xbox
ik vond de review van Dead to Rights heel erg tegenvallen vooral dat ze die moves niet lieten zien als je een wapen van iemand anders afpakt, want da ziet er erg bruut uit
Ik heb het ook gezien, en ja, er stond Xbox. Als je verder gaat kijken op internet zal je zien dat hij nergens is aangekondigd voor de Xbox (hopelijk komt dat nog). Maar de developer heet SCEA en dat is: Sony Computer Entertainment America Dus denk ik dat er misschien een foutje is gemaakt!