Ik heb alles al gelezen op dit forum , maar kom er echt niet uit haha. Ik heb een xbox en een kabelverbinding met internet. Ik geloof dat er een kastje tussen moet (tussen pc en xbox), wie kan me zeggen wat voor een kastje?? Ik heb ook gehoord dat het niet gaat met windows 98?? Is dat waar?? En moet ik nog iets downloaden van internet voor de xbox?? Bij voorbaat dank, Jaco.
Je meot een hub/router/switch er tussen zitten, dat weet ik niet zeker. Windows 98 verhaal is bullshit. Je hoeft niks te downloaden/ Of heb je het niet over Xbox live? Anders moet je gamespy en gamespy tunnel downloaden.
ehm er hoeft niets tussen hoor zoals ik het begrijp heb heb je 1 pc thuis ja? in die pc doe je een netwerkkaart dan koop je ook een crosslink kabel (geen gewone) en die doe je in je xbox.dus dan krijg je dit internet -> pc + extra netwerkkaart -> cosslink kabel -> xbox dan als je win 98 se hebt kun je gewoon de wizard thuis netwerk volgen (start->programma's->bureau-accessoires->communicatie->wizard thuisnetwerk) en anders moet je een router programma downloaden(sygate, winroute) het enige nadeel wat je nu hebt is dat je pc aan moet staan voordat je online kan met je xbox. de kosten zijn nu iets van 15 euro (ligt eraan hoelang je crosslink kabel moet zijn)
Ik heb mn Alcatel modem (ADSL) gehacked en hangt nu in de Uplink van mn HUB. xbox live prijkt al op mn xbox dashboard. Nu alleen nog die registration key en Voice Communicator........ Wat duurt dat wachten toch lang. In de tussentijd vermaak ik me al met Online Unreal Championship via XBOXCONNECT
xboxconnect met 2e nic ik heb mijn xbox via een crosscable op de 2enic ingeplugt. Wanneer ik een game wil joinen dan blijft er staan detecting xbox. Er veranderd niks terwijl bij het inloggen hij de xbox vindt. Waar ligt dat aan??
Re: xboxconnect met 2e nic waar? xboxconnect? dan moet je zorgen dat je doos in het system link menu van het spel staat