[XOne] wie hept er antwoord voor me

Discussie in 'Games' gestart door Tippie, 21 jul 2002.

1. Tippie

Tippie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hep nou pas een xbox en wil graag weten hoe het zit met dat internet spelen.... hoe ken ik dat doen??

alvast bedankt mensen,

groetjes

2. Tippie

Tippie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o ja, en hoe kan ik spellen downloaden?

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Spellen downloaden ken niet en is illegaal. (En mag hier ook niet besproken worden, als je dat nog niet wist.)

Als je op internet wilt spelen moet je dit forum maar ff afzoeken, er zijn al tig threads waarin dit uitgelegd wordt. Probeer maar eens te 'gamespy' of 'xbconnect' in te voeren bij de zoekfunctie.

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja of op de sites kijken van die 2.

5. Tippie

Tippie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he?

mag niet downloaden? is illigaal?

die verkoper zei dat je met de xbox spellen gewoon kon downloaden... sorry ik wist niet dat ut illigaal was jongens.

maar moet ik mijn kabelmodem ofzo aan sluiten op de xbox? of me xbox op mijn pc?

tnx

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het even uitleggen jongen, er zijn nu 2 verschillende soorten online,

1a. de recente vorm van online is via de pc, dit is niet zoals ms bedoelt dat hij gebruikt word maar kan je toch spellen spelen via de kabel en pc met programma's. Alleen xbox spellen die lan ondersteunen kunnen dit aangezien dit niet zo is als ms bedoeld.
    1b. er zijn volledige spellen te downloaden die vet illegaal zijn en alleen te spelen zijn op xboxen waar aan geknutseld is zullen we maar zeggen.

2a. De vorm online van xbox live, dit is de officielle manier zoals ms het wilt, kabel pluggen, microfoon rond je koppie en spelen maar en dan alle games die het ondersteunen is dus allemaal zoals ms het wilt.
    2b. straks is het de bedoeling met xbox live dat je ook nog eens levels, characters weet ik het wat, misschien wel mini games kan downloaden via xbox live.

over 2 mag je vrij praten over 1b niet, dit is ten strengste verboden op xbw.

hoop dat dat wat helpt.

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Re: he?

Wat die verkoper misschien bedoelde: het wordt in de toekomst waarschijnlijk mogelijk om 'hoofdstukken' van games te downloaden. Je koopt dan een game en van internet haal je dan (evt. tegen betaling) nieuwe levels.
    Dit is echter pas mogelijk met de officiele online-service van Microsoft (Xbox Live). Deze service is er nu nog niet, die begint eind dit jaar gloovik (someone help me out here?)

en over die laatste vraag:
    -gebruik zoek functie
    -kijk op www.gamespy.com of www.xbconnect.com

8. Tippie

Tippie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dank

oke dan, ik dank jullie voor de info.

enne over dat illigale gedoe zal ik voortaan netjes me mond over houden :)

tnx

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik verbaas me over het feit dat die Xbox-verkopers in de winkels gewoon dat soort onzin uitkramen.

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Er worden geen games meer voor Xbox gemaakt, je kan games downloaden met Xbox...
    Het wordt steeds mooier... :'-(

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Elke poll die ik op internet zie met "wat is beste console?" heeft Xbox als 1e...

En gamespot kijkt het meest uit naartoekomstige Xbox spellen. Gamespot!!! De grootste Xbox haters/ps2 fanboys ever.

12. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, waar gaat de wereld toch naar toe straks houd iedereen van de xbox. sjeez.

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Gelukkig hebben we de n00bachtige electronica-verkopers-die-ook-Xbox-in-de-winkel-hebben (Xbox-verkopers wilde ik ze niet noemen), die zorgen er wel voor dat dit niet gebeurt! :mad:

14. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je echt op een illegale manier games downloaden voor Xbox? Daar heb ik nog nooit van gehoord! Doe je dat dan met je pc? en dan overbrengen naar je Xbox HD?
    Onzin, lijkt me...

Deel Deze Pagina