ja sinds 7 maart maar der is maar 1 online spel en dat is PSO en daar moet je 8,95 per maand voor betalen en de eerste 30 dagen zijn gratis
echt afzetterij daar bij Nintendo, First party games zijn/worden "WAARSCHIJNLIJK" gratis, en third party games gaan geld kosten. Het is overigens nog niet zeker of Mario Kart gratis of niet word...is anders wel een heel duur grapje als je voor 5 games online gaat bijvoorbeeld, ben je handen vol geld kwijt aan het spelen van die games. Daar komt bij de je ook nog eens met een 56K modem online kan--->lag gegarandeerd!!
Ik heb alleen het 56k modem in de winkel zien liggen, het breedband modem is nog nergens te bekennen. En voor PSO ga ik niet speciaal online met m`n cube, deze kan ik ook op mijn xbox spelen.
Nintendo had wel meer bekend mogen maken voordat ze online gingen. Het ligt ineens in de winkels en er is net 1 kleine site van en maar 1 game! Waar je ook nog eens extra voor moet betalen!
bij intertoys zag ik de breedband adapter.. en ik vind het ook maar niks.. NIET EENS EEN TOETSENBORD CONTROLLER.. PSO wil ik wel hebben eigenlijk, alleen dan moet eerst de prijs flink zakken en wil ik er toestenbord bij..
Ik ga -zoals het er nu uit ziet- niet online met de cube... PSO is niet mijn type game.. hmm.. voor PSO moet je toch ook betalen voor de xbox?? tenminste dat dacht ik.. Mario Kart gaat waarschijnlijk niet online ik hoop natuurlijk van wel, want als er niet meer en goede onlinespellen komen, ga ik niet online met mijn cube.. tja.. als je voor 5 games moet betalen dan gaat dat idd veel kosten, maar ik zie het niet gebeuren dat je voor alle 5 de games die je koopt extra kosten moet betalen:{ tja... voor mensen die niet breedband kunnen en toch online willen is dit de oplossing.. dan maar lags *KLIK*
met toetsenbord controller bedoelde ik een toetsenbord waar aan de zijkanten de controller van de gamecube aangeplakt zit.. en ik wil ook alleen maar first party materiaal..
FF over Die link naar die GameCube toetsenbord...heb je dat ding gezien!...ligt voor 40 Euro waarschijnlijk in de winkel! Echt belachelijk voor zon simpel lelijk toetsenbord....Zelfs uitgebreide design PC toetsenborden zijn vaak niet zo duur!