wie is er bang dat....?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door halo, 5 okt 2002.

1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie is hier bang dat XBOX gaat floppen. Ze zeggen da XBOX nog steeds niet goed verkoopt na al die acties. Ik wil echt ni dat X FLOPT. Maar ik heb er vertrouwen in !!!!

2. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    floppen doen de xbox niet dat wil ome bill niet en als hij op het punt staat te floppen koopt microsoft toch gewoon sony op :D

3. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Als Xbox live uitkomt dan breekt het los! (denk ik). De grootste oorzaak van de slechte verkopen komt omdat er echt geen leuk spel is, maar daar komt verandering in!!.

De laatste tijd (nadat ik Halo 5 keer uitgespeelt heb) doe ik niks meer met mijn Xbox.

Ik wacht ff op de grote spellen zoals:
    - splinter cell
    - unreal Championship
    - deathrow
    - Midtown Madness
    - Battlefield 1942
    - Counterstrike
    - Hitman 2
    - Fifa 2003
    - Sega GT
    - Colin Mcrea rally

en vele anderen!

Ik weet 100% zeker dat Microsoft nooit opgeeft omdat Microsoft nog nooit iets heeft opgegeven!!!! LANG LEVE OME BILL EN ZIJN SPEELDOOS!!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2002
  4. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    moet je doa kopen altijd dikke fun alleen of met zijn twee'n of vieren (tag battle)

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    De meeste mensen gaan pas voor de xbox als de grote titels uitkomen en helaas is dit wel erg laat. Want de grootste titel die een Koreaan laat buigen is toch echt Starcraft Ghost (als ik ms was zou ik die dus XboX only willen hebben). En van die mmorpg's in japanimation style voor de japanners. Dus er is nog veel werk aan de winkel.

Ze moeten nu titels maken die only xbox worden en die ZEER goed moeten zijn (voor langere tijd, dus bv. Halo 1 2 en 3 en 4 enzo) en dan niet meer de fout maken met de xbox 2 om zon lomp ding te maken maar maak een iets kleiner apparaat.

6. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de xbox helemaal niet lomp, maar halo 1,2,3,4........13342432543 lijkt mee geen sterk plan dan krijg je het final fantasy effect.

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Sam_Fisher: Unreal tournament komt niet op de Box. Hoe vaak moet ik het nog tegen iemand zeggen?:confused:

8. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Volgens mij zie je het verkeerd!
    Volgende keer eerst goed kijken voordat je iets zegt

;)

9. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    copywrite Wouter van Halen beter bekend als Tha Punk(c)
    bron: Inside Gamer!

als je nu nog niet overtuigd bent....

Laatst bewerkt: 5 okt 2002
  10. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Goed stuk en het klopt helemaal !

11. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet maar een ding: dat ze bij M$ van marketing wel kaas hebben gegeten. Laat dat maar aan hun over. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n bedrijf niet slaagt als ze er echt voor gaan.

12. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap soms ook niet dat er zo zwaar getild word aan Japan. Als je naar de verkoopcijfers kijkt wereldwijd is de Xbox zeker gene flop. Alleen Japan en in mindere mate Europa scoren minder.

13. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Unreal Tournament komt idd niet..
    Unreal Championship daarentegen wel... :9

Cool.. Mijn collum.. Jaja.. Jongens, mijn visie over MS. Geloof het maar of niet. MS is relaxed bezig. Floppen? No way!! Ze zijn net begonnen.. Aan het opwarmen.

Laatst bewerkt: 5 okt 2002
  14. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    In Japan zitten de meeste grote games developers en die zien de Japanse markt als een soort proefterrein voor hun games. Verkoopt een game in japan goed, dan gaat ie ook naar US, Europa etc. Verkoopt ie slecht, dan niet. Omdat Xbox zo slecht verkoopt daaro zijn er veel developers die er helemaal niks in zien om te ontwikkelen voor Xbox. En da's niet zo leuk natuurlijk.

15. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    als xbox flopt terwijl MS zo'n budget heeft, doen ze iets wel heel fout

16. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zoals iedereen wel weet hebben de Japanners toch helemaal een andere smaak als ons. Dus dan is het toch best oneerlijk te noemen dat de rest van de wereld het voorbeeld van Japan volgt. Niet dat gebeurt in mijn ogen, want veel toppers komen van Europerse en Amerikaanse bodem ( Splinter Cell - Ubisoft , Blinx - MS , THPS4 - Activision etc. ).

Dus als de userbase in Japan klein is zouden toch eigenlijk alleen de typische Japanse games niet meer interessant zijn ? ( zoals van die dansspellen en weet ik wat nog meer )

17. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ze houden er wel rekening mee dat die Japanners veel meer van Mech games en anime en rpg's en zo houden dan wij. Dat sowieso. Maar het lijkt mij logisch dat als je Japanse developers voor je wilt winnen je console in Japan goed moet verkopen. Ze maken spellen zoals Metal Gear, Onimusha enzovoorts in eerste instantie voor de Japanse markt en als het een succes is dan maken ze ook een US en Euro versie.

18. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik heb juist een XBox gekocht omdat er tenminste niet van die stomme japanse spellen op komen!

Er is bijna nog nooit een westers bedrijf geweest dat een gameconsole heeft gemaakt.

19. dak125

dak125 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan vergeet je nog dat naast de geruchten over buy-out van capcom door microsoft er ook geruchten gaan over een mogelijke buy-out van sega door microsoft.

quote:Whilst talking to a certain microsoft employee who wishes to remain anonymous about the sega buy-out rumour, he quickly replied"we don't comment on rumors or speculation." we thought there is more to the story than meets the eye and ask"so they are just rumours, nothing more?"to wich, we never received a reply. maybe this suggests that there is more to the story.

dit was toch ook het geval met de gerucht over rare en later leek dat toch geen gerucht. sega only on xbox lets hope so:):):)

20. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    lol.. Dat was ik vergeten.. ;)

Laatst bewerkt: 6 okt 2002

Deel Deze Pagina