ik ben van plan om ook xbox live te kopen maar ik wil weten hoe dat zit. ik heb een adsl modem(usb) van alcatel en mijn provider is tiscali. met upload snelheid van 31,8 Kbyte/s en een download van 106,9 Kbyte/s. Ik heb mn xbox op zolder staan en mn pc beneden. Ik ben niet zo bekent met xbox live maar ik weet alleen dt het heel erg cool is. wat kan ik het beste doen en hoe duur word het dan? ( evt. met plaatjes)
Ik heb wel even zin om je dat uit te leggen. Ik heb ook net xbox live en het is vet. Omdat je pc beneden staat en je xbox boven kan je het beste een router kopen, als jullie die nog niet hebben. Dat is wel duur, zo'n 100 euro. Je kunt het ook doen met een HUB of een SWITCH, een soort stekkerdoos, die heb je al voor zo'n 20/30 euro, maar dat kan je verbinding langzamer maken. Je hebt ook een creditcard nodig. Dan moet je een starterskit kopen of een 2-month trial card. Dan stop je een xbox live compatible spel erin en drukt op xbox live en dan wijst alles voor zich als het goed is. Nog vragen?