1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Wie kan mij helpen met het spel Construction Destruction! (PC)

Discussie in 'Games' gestart door gamer18, 26 apr 2007.

  1. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    Ik heb sinds kort het spel Construction Destruction op de pc maar ik kom in de career mode bij het 2de deel niet verder. Je moet hier een garage bij een huis slopen omdat die tijdens een orkaan beschadigd is geraakt. Je moet het puin in een groot vierkant plaatsen naast de weg. Dit heb ik allemaal gedaan en heb nog wat tijd over maar hij geeft steeds aan dat ik het niet goed gedaan heb. Wie weet wat ik verkeerd doe. Ik heb het huis niet beschadigd van de mensen van wie de garage was.

    Als iemand het weet hoor ik het graag

    gr danny
     
  2. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
  3. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

    Ik had daar ook al op gekeken maar daar staan geef faqs en codes op van het spel. Dus daarom dat ik het hier vroeg of iemand misschien wist hoe ik verder kan komen.

    gr danny
     
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben de makers van het spel geen eigen forum?
     
  5. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    De maker van het spel is Valu soft. Op hun website kan ik het spel niet meer vinden. En ik zie op de website van hun ook geen forum staan wel een support adres maar daar heb ik denk ik niet veel aan.

    gr danny
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Het is een spel dat in de budget bakken ligt man, kom op -_-
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Over zinloze opmerkingen gesproken _0/

    Ontopic:
    Heb echt veel sites bezocht maar kon echt nergens een guide/walkthrough vinden. Denk dat je hier zelf het uit moet komen maar dat lukt je vast wel :9 :thumbs:
     
  8. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad over zinloze opmerkingen gesproken, waarom zou een pcspel uit de budget bak een slechte game zijn. Iedereen heeft een andere smaak kwa spellen en ik vind deze wel leuk om te spelen.

    En ik heb via de support van valusoft een patch weten te krijgen voor het spel waarin duidelijk word uitgelegd hoe je het spel moet spelen, want in het spel zelf word het nogal onduidelijk uitgelegd.

    Maar het is gelukt, toch bedankt voor jullie reacties,

    gr danny
     
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik bedoelde daarmee, logisch dat ze het niet dik op hun frontpage zetten...
     

Deel Deze Pagina