heey ik heb net een xbox gekocht wie kan mij uitleggen hoe dat allemaal gaat met lan partys en Xbox online spelen enzo en waarvoor is die netwerk uitgang achterin mijn XBOX Help me
die ingang is er voor Xbox Live, maar ook om via een cross cable 2 Xboxen te verbinden!! maar daar zijn nog andere threads over met veel uitleg!!!! ( Xbox live! en Lan gaming. > xbox linken ) check het daar maar ff
Reply 2 KIJK MAAR IK LEES EEN PAAR VAN DIE THREADS EN DAAR STAAT IN OVER HALO ONLINE SPELEN HOE WERKT DAT DAN
wa zitte gij nu te kakken x-box live is nog ni eens uit! zeveraars 14 maart dan moogde zo'n nutelose topic geven ni nu
sorry hoooooooor ik wil toch graag halo online spelen en ik weet toch nog niet hoe dat moet waarom mag ik dan niet zo thread openen???
ik ga het niet nog eens uitleggen hoe je hardware moet configuren om met xbconnect, of gamespy online te halo'n probeer de search option maar eens.... ik heb het al vaker uitgelegt met behulp van een schema... http://xboxworld.nl/forum/search.php?s=