1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie kan voor mij dit ff uitzoeken?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maradona10, 4 dec 2002.

  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Heeft iemand van jullie onderstaande spellen, en zou iemand het volgende aub voor mij kunnen nakijken? Heb je bij onderstaande games beide thumbsticks nodig? Zo ja kun je bij dat spel instellingen doen zodat je bijvoorbeeld de thumbsticks niet of de functies op een andere knop kunt zetten? Ik vraag dit omdat ik afhankelijk ben van een arcade stick en de thumbsticks er niet op zitten. Heb me wel al een andere stick gekocht maar daar moet ik nog op wachten. En van de winkel mag ik de spellen niet kopen en ze dan terugbrengen als het niet werkt. En hier in de buurt verhuren ze geen Xbox en spellen.


    -DOA3
    -Hunter: The Reckoning
    -Turok
    -Morrowind
    -Splinter Cell
    -Deathrow
    -MechAssault
    -Amped
    -The Thing
    -Blinx

    Als iemand of jullie dit voor me zouden willen nakijken zou dat fjn zijn, anders toch bedankt.:)

    M.v.g. Alex.
     
  2. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom koop je niet gewoon een normale controller:confused:
     
  3. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Met DOA3 heb je hoofdzakelijk alleen de D-pad en de 4 knopjes nodig.. SC & MechAssault gebruiken allebei de thumbsticks.. De rest van de games heb ik niet..
     
  4. nielzo

    nielzo Guest

    bedoel je dat je bijv de functie van de linker thumbstick ver wisseld met de navigatie pad?

    Bij hunter kan dat niet ook niet bij SC, amped en turok.
    ik weet niet of je dat bedoeld maar er zij ook spellen zoals UC waar de navigation pad en de left thumbstick al standard de zelfde functie hebben
     
  5. Hotshot

    Hotshot Guest

    Blinx Linker Stick..
     
  6. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    That Great One--Omdat ik een dwarslaesie(verlamming) heb en gewone controllers niet kan vasthouden.

    Nielzo--Heb je bij Hunter, Amped en Turok ze allebei nodig, of afwisselend? En wat voor spel is UC?

    Inflatable--Dan kan ik DOA3 alvast kopen.

    Bedankt.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    DOA 3 is sowieso inderdaad arcade stick compatible.. dat zal met vrij wel alle vechtspellen zo zijn..
    De rest van de spellen (blinx en amped weet ik niet) maakt gebruik van de rechter stick in hoeverre je de functie daarvan op een arcade stick kan gebruiken weet ik niet..
    Vraagje.. hoe ver strekken jouw verlammings verschijnselen in je handen? daar bedoel ik mee kan je b.v. wel met je rechterhand een stik besturen maar kan je (heb je de kracht niet) om de controller vast te houden..
    Een hele goede vriend van mij zat na een auto ongeluk in een rolstoel en had dus ook problemen met het gebruik van zijn handen.. hij had toen wel een spelcomputer (een sega) een controller daarvan hebben we toen een beetje gemodificeerd voor hem.. Ok het zag er niet uit maar het werkte wel.. misschien dat dat ook een oplossing is
     
  8. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Hunter heb je de 2e thumbstick niet perse nodig, het zit namelijk zo dat je daarmee kijkt; als je het gebruikt is het leuk maar zonder valt het ook te doen.


    Amped; je moet met de linker thumbstick (ik weet niet of je ook de d-pad kan gebruiken) sturen en dan of met de knopjes als A B X Y of met de rechterstick de 'moves' in de lucht doen. Zou jij dus ook kunnen spelen. :)

    EN Turok niet, das een First Person Shooter en dat lukt meestal niet zonder de 2 thumbsticks
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nemesis--Kijk, ik kan idd geen gewone controller vasthouden, dus bied zo'n a.s. wel uitkomst. Die hebben ze alleen niet zo gemaakt dat je er alle spellen mee kunt spelen. Bij die wat ik nu heb besteld kan ik switchen tussen d-pad/linker en rechter duimstick. Maar ik kan dus nooit alle 3 tegelijk gebruiken. Maar hijs beter als die van nu. En zo'n ding maken is een idee ja. Dat heb ik ook in een andere topic gevraagd. Als je tijd hebt kun je deze topic eens vluchtig doorlezen.

    Tr@m$--Ok, dat kijken geloof ik wel, dat kan ik op die nieuwe stick dan wel doen. Amped gaat dus ook met die andere.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    k.. heb die topic ff doorgelezen.. ik denk dat het verbouwen van een pad naar een joystick misschien nog de beste oplossing is voor je.. (zoiets als die houten arcade stick ;) alleen moet er dan een manier zijn om van die 2 thumbstickjes joysticks te maken.. Het voordeel van zelf maken/laten maken is natuurlijk dat jij kan bepalen waar de knoppen en sticks komen te zitten waardoor je er ook weer makkelijker mee speelt.. Ik ben bang dat ik je in ieder geval daar niet mee kan helpen.. zo technish ben ik ook weer niet maar er zullen vast wel mensen zijn die dat wel kunnen.. misschien is het een optie om in je oude arcade stick 2 of 3 "thumbJOY sticks in te bouwen die geripped zijn van een controller.. als het mislukt is dat natuurlijk een dure grap maar als dat mogelijk is heb je toch een goed werkend apparaat waarmee je spelen zoals halo dan wel misschien kan spelen
     
  11. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1

    dat wist ik niet ]:- ]:- MY BAD
     
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou zeker de beste oplossing zijn. Als ik nu die andere krijg heb ik 3 arcade sticks. 2 v/d Xbox en 1 v/d psx, die heeft trouwens nog het beste formaat qua stick/knopverhoudingen. Als je van die 3 nou 1 goede met thumbsticks zou kunnen bouwens dan was ik v/d zeik af. Maar daar gaat die andere topic eigenlijk over. Ik probeer eerst die en anders moet ik echt opzoek gaan naar echte techneuten.

    Cheers.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hehe true.. dit hoort ook meer in die ander topic .. nou ja ik hoop dat iemand die 3 voor je kan combineren.. en een beetje handig iemand zou dat ook moeten kunnen lijkt me.. In ieder geval success
     
  14. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Geeft niks joh.

    Thanks!!

    Ik moet het alleen nog ff v/d volgende spellen weten:

    -Deathrow
    -The Thing
    -Morrowind

    M.v.g. Alex.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2002
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    morrowind heb ik net en nog niet gespeeld maar dat zou ik je morgen kunnen zeggen.. Deathrow maakt dacht ik geen gebruik van de right stick.. maar egh.. dat zou ik ff uit moeten proberen.. (heb een demo)
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    -DOA3 - Nee.
    -Splinter Cell - Ja.
    -Deathrow - Ja.

    Is het enige dat IK weet :{
     
  17. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    Splinter Cell = linker + rechter Thumbstick
     
  18. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van S.C. en DOA wist ik, Deathrow allebei?
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    En Enclave, wie weet dat? Lijkt me wel een kicke spel namelijk.
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Gister ff tijd gehad om morrowind te spelen.. die maakt dus ook gebruik van de rechter thumbstick.. zelfde eigenlijk als een fps.. heb verder nog niet gezien of dat te wijzigen was maar ik betwijfel dat..
    Deathrow heb ik nog niet gespeeld. maar volgens wouter maakt die dus ook gebruik van de Rts
     

Deel Deze Pagina