Urty is raar. ik koop hem zeker wel. heb net 25 minuten lang interview gekeken van SC en het wordt echt zo stoer.
Ik ga em ook NIET kopen Want ik KRIJG em van XBW (neej eigenlijk ga ik em nog een keer kopen omdat ik em samen met een maat van me heb gewonnen dus doen we ieders de helft en hebben we em 2x)
Een maat van je nog wel....heb ik tegenwoordig geen naam meer Woehoe splinter cell!!!!!!!!!!! Xboxworld.nl rulez
Ik wordt misselijk, duizelig van shooters.... vandaar dat ik hem niet wil. Als je dingen wilt impliceren over sexuele voorkeur doe dat dan ergens anders.
Moet je Descent is spelen Dat is het enige spel waar ik ooit echt misselijk van ben geworden.. Ik denk dat je van SC niet misselijk wordt want het is 3th person view
Hmmmm ik wacht eerst de recensies af...en uiteraard de gebruikerservaringen op het forum. Misschien dat er opeens vervelende bugz ofzo in de eerste batch zitten. Er komt zoveel leuks uit tegenwoordig, en ik heb ook nog eens een dvd verslaving te stillen. dus mét of zonder Splinter Cell, ik vermaak me wel (Die kan in het sinterklaas-rymboekje , win ik nu een prys!?)