Ik wil weten wie XBOX-Life meteen 14 maart gaat kopen. Ik wil het weten omdat het me leukt lijkt om te zien hoeveel mensen het gaan nemen.
re:wie neemt xbox live Ik neem em gelijk online lkkr spelen,maar kheb nog geen xbox live spel(HALO 2 GO GO GO)Maar da verander ik binnenkort wel maar xboxlive haal ik gelijk de eerste dag alst kan
Wat is xbox live Xbox live is nodig om online te kome mee je xbox er zit niet voor niks een breedband aansluitng en hardeschijf in
Eeeeehh...juist. Ikzelf heb geen breedband thuis en evenmin heb ik een creditcard (m'n ma wel). Ik kijk nog maar ff de kat uit de boom.:{
retijn Het moet niet met creditcard alst goed is(denk ik) denk gewoon een accipt-giro om zoveel per jaar te dokke(d8 27 euro)
Ik neem het gelijk en koop denk ik niet gelijk een nieuwe Live titel. Ik hou het nog wel een tijdje vol met UC en die 2 demo's. Alleen nog ff kijken bij wie ik op de CC kan...
Re:martijn hey martijn zou je zo vriendelijk wille zijn om nog is wat informatie of XboX liVe te posten,ik weet et namelijk niet meer zo
Xboxworld.nl zoekfunctie > Xbox Live . Daar vind je alles Vooral rond eind mei, toen werd XBL aangekondigt
re:wouter Thnx,btw kijke jullie ook wel is bij oude revieuws kheb zitte te posten bij |THPS4| SC |DoA3|Ssx Tricky| Deathrow |,maar geen post meer daar8er Ik keek net op een ander deel vant forum en daar heb ik al veel info gevonden(C card needed) en over aansluitingen maar info kank niet genoeg hebbe
Ik pak 13 maart mijn slaapzak en ga voor de freerecordshop liggen. Ik meld me ziek bij school. ( Wedden dat ik het ongeluk heb dat ie er dan nog nie is)
Ik ga niet m'n slaapzak pakken (de gekte is láng niet zo groot dat dat nodig is), maar ik ga m wel 14 maart halen.
Ik haal de kit natuurlijk direct 14 maart. Ik mag m'n pa's credit card ervoor gebruiken dus da's wel gunstig (een credit card is overrigens de ENIGE manier, via accept-giro enz gaat niet door). Ik heb al 3 games die Live! ondersteunen op het moment (Moto GP, Unreal Championship en MechAssault) en dat worden er in de komende 2 maanden vast nog wel meer.
ik denk dat ik hem wel van te vooren reserveer bij freerecordshop of ergens anders want je zult zien dat ze maar heel weinig van die paketten hebben dat was in het begin in de us ook zo offtopic voor het eerste jaar heb je toch nog geen creditcard nodig zowel is dat balen want dan moet ik er ff 1 aanvragen en ik wil dat eigenlijk niet daar wil ik mezelf tegen beschermen!!!