wie roept wie tot de orde hier???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door beuker(sr), 10 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    effe snel een reactie op de luldiscussie van gisterenmiddag die grotendeels tussen pejannl en mij ging.

    inmiddels is de topic gesloten(erg verstandig)maar ik wilde hier toch nog iets over kwijt.
    dat er mods moeten zijn begrijp ik maar al te goed.....'t wordt anders een groot ongecontroleerd zooitje.
    nu hoop ik ook dat de mods begrijpen dat er aan hun kant ook een paar spelregels van toepassing horen te zijn.
    zoals het dus gisterenmiddag verliep hoort het dus niet te gaan.

    via deze weg wijs ik pejannl erop dat als forumbeheerder jij gisteren behoorlijk tekort bent geschoten en ver buiten je boekje bent getreden.
    verwijten worden mij toegeeigend die compleet uit de duim zijn gezogen.
    commentaar wordt niet geduld en de bron van onzin wordt nog verder opengedraaid.
    om je er dan maar van af te maken kom je met een opmerking van "nuff said" met een directe link naar wie ik ben en wat ik doe.

    pejannl......jij bent bij deze de meest ongeschikte kandidaat die ik mij persoonlijk voor kan stellen voor deze nevenfunctie.
    ik heb werkelijk geen flauw idee waar jij staat hier in de herarchie op het forum maar in mijn ogen is iedereen gelijk.
    het lijkt mij niet meer dan redelijk dat de bal eens wordt terug gekaatst en dat meneer pejannl op zijn woorden en uitlatingen gecorrigeerd wordt.
    een excuus lijkt mij niet meer dan op zijn plaats want meneer pejannl gooit eerst nog even met drek om vervolgens de topic maar te sluitenO-) en hier zijn verhaal te houden over de LOMPE opmerkingen van anderen:confused: .
     
  2. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik begrijp wat je bedoelt, Pejannal kan een echte "pain in the ass"zijn maar onthoud: Deze mensen doen dit alleen maar voor de lol in hun vrije tijd, en het zijn ook maar mensen! Trouwens, Pejannal vind ik best een goede moderator als het erop aan komt;)
     
  3. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Hey Stam, ben je nou opeens van het afzeiken van mods overgestapt naar het kont kussen van mods?? :eek: Heel geloofwaardig iig..

    Anyway, ik wacht ook op een reactie van Pejannl met een uitleg van hoe en waarom het gister fout is gegaan:)
     
  4. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap best wat je bedoelt maar moet je daar nu allemaal moeite voor en een thread openen volgens mij is slimmer als je hem een PM stuurt....Lijkt mij opzich beter idee!!
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Beuker, lees mijn pm a.u.b.

    Excuses lijken mij hier NIET op zijn plaats, ik heb die thread gisteren persoonlijk gesloten omdat deze was uitgelopen op een enorme flame-thread, niet Pejannl, en Beuker was zelf ook niet de meest lieve persoon en ook niet even redelijk in die thread.

    Verdere uitleg vind je in mijn pm, beuk.
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Het was niet Pejannl die het topic sloot maar Darkwing. Dus dat hoeven we hem echt niet te verwijten. Wat mij wel irriteerde is het feit dat hij nogal moeilijk deed over het gebruik van het woord machtswellusteling. Dat was slechts een overdreven reactie op zijn ietwat arrogante houding. Ik zou toch denken dat een knipoog achter een zin genoeg zegt, of niet soms?

    Zoals hij vervolgens de opmerkingen van zowel beuker als mijzelf afdeed als het bewijs van gebrek aan intelligentie zegt meer over zijn intelligentie dan over de onze.... ;)

    Het spuien van vooroordelen over buschauffeurs vond ik al helemaal een zwaktebod en wederom niet echt getuigen van respect voor degene waarmee je discussieert. Dit soort reacties geven mij alle ruimte voor een Self fulfilling prophecy......

    Ik vind het jammer dat die discussie zo snel afgekapt is en dat Pejannl niet de moeite heeft genomen reageren.

    Pejannls rol als mod is iets waar ik niet veel over kan zeggen, want hij is mij eigenlijk nooit opgevallen, wat dus waarschijnlijk betekent dat hij het goed doet.

    Ik geef hier ook toe dat ik best van een beetje discussie hou, en dat ik daarom weleens wat extra hout op het vuur gooi ligt natuurlijk voor de hand.

    Persoonlijk denk ik dat het leuke aan een forum juist een dergelijke discussie is. Het topic was misschien wel een flame war maar ik vind niet dat er ernstige dingen werden gezegd. Dat het woord machtswellusteling welhaast het meest beledigende wat er gezegd is blijkt te zijn, zegt in mijn optiek genoeg.
     
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar slaat dat nou weer op? :{:{:{
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik denk dat het er op slaat dat je in een roze jurk rondparadeert met ponpons aan je hand en "We hebben een M we hebben een O ee hebben een D" brult terwijl je een dansje doet....... ;)
     
  9. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan me zo`n reactie wel voorstellen, als je heel veel tijd en liefde in een forum stopt, en je wordt neergesabeld alsof je een dictatoriaal beleid voerd.

    Hoe vaak mods het wel niet naar de kop krijgen dat ze misbruik maken van hun rechten, geheel onterecht.
    Alles wat je post wordt onder een vergrootglas gelegd, want een mod hoort beter te weten, nee een mod is ook een mens die zijn mening wilt uiten!

    Ik had afgelopen jaar een flauwe "Wat wens jij Jim toe voor zijn verjaardag" thread geopend.
    Was een leuke draad, sommige mensen hadden er moeite mee, maar veel mensen vonden hem wel leuk.
    De mensen die het niet leuk vonden kwamen gelijk met de opmerking "Jij als mod zijnde zou beter moeten weten om zo`n beledigende thread te openen"

    Mods zijn ook maar gewone members die ook deel willen nemen in een discussie, of een discussie willen starten, als jullie in een thread worden aangevallen verweren jullie je ook, wij mogen ons toch ook op dat vlak verdedigen en hoeven toch ook niet alles te slikken!

    En als ik dan zie waar de discussie uit de hand loopt, de benaming van een connector/kabel, ik noem het ook gewoon een tulpstekker en geen SPDIF.

    Ik noem het een griptang en de ander noemt het een "moordenaar", de een zegt stopcontact en de ander wandcontactdoos.
     
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nou, voor mij ging het niet echt om het feit dat Pejanll mod is. In mijn ogen wordt er juist vaak moeilijk gedaan over dingen die niks om het lijf hebben.

    En van Jim moet je afblijven, helemaal als Mod zijnde, want zijn nieuwe kerstsingel is echt heel goed!! ;)
     
  11. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    waar blijft pejannels reactie nou?:confused:


    maybe word dit is een leuke discussie waar ik dan ook zeker lkkr aan mee zal doen:9
     
  12. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    trouwens, jim zuigt:+
     
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar laten we geen Mods gaan afzeiken ofzo...
     
  14. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    ga jij nou maar buiten spelen 8)

    Tja ik vind eigenlijkdat die hele discussie nergens omging. Technische termen worden vaak losjes gebruikt door leken. Zolang we het maar over het zelfde hebben. Je kunt altijd wel mierenneuken over de details.

    Overigens vind ik dat het forum niet moet ontaarden in persoonlijke gevechtjes. Iemand persoonlijk aanvallen of nogal bot neersabbelen lijkt me niet de bedoeling. Je krenkt door bot te zijn alleen maar ego's en creert gelijk een agressieve sfeer.

    Beuker en Penjal zijn beiden te ver gaan. Vooral die "nuff said" opmerking is gewoon niet normaal. Je kan me niet gaan vertellen dat je op dit forum alleen maar mag mee praten als je een "rocket scientist" bent. Zekker de arrogantie van die opmerking maakt me kwaad. Ik walg echt van dat suprieur gedrag van mensen die waarschijnlijk nog geen minuut in hun leven echt hebben moeten werken voor geld.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  15. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer niet?
    ik heb die discussie tussen beuker en pejanll niet gevolgd dus daar heb ik verder niks over te zeggen..
    enkel ik lees nu al een paar keer "mods zijn ook mensen" en "mods maken ook wel eens foutjes".
    durf die foutjes dan ook toe te geven ;)en biedt je excuses dan ook aan wanneer dat op z'n plaats is.. en ben niet te trots om dat te doen:+
    dan volgt dat respect vanzelf wel

    Rally-ho
     
  16. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, het lijkt me stug dat er hier veel mensen rondlopen die nog nooit een dag hebben gewerkt (13 jarige en lager niet meegetelt), die dan vervolgens ook nog arrogant gedrag vertonen.
     
  17. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
  18. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    *gaat buitenspelen* :+



    ja jongens, ja laten we elkaar gaan neersabbelen:+
     
  19. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk denk ik dat een mod niet eens hoeft te reageren in deze thread. Dit is namelijk in een paar weken tijd al de weet ik veel hoeveelste mod afzeik thread. Ik denk dat alle mods hier best wel hun best doen maar op hun eigen manier.

    Als je dingen typt komt het weleens wat rotter over dan wat je misschien bedoelt te zeggen. Maar ik denk niet dat het helemaal fair is de mods overal de schuld van te geven.

    Dus Pejangel en alle andere mods lekker doorgaan met je "werk" je moet maar denken, de meesten vinden het wel goed wat wiuj doen. Maar tja het is nou eenmaal zo dat mensen makkelijker reageren als ze wat te zeiken hebben dan waneer het goed gaat!
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ben het wel met die blauwe eens ja. Zelf kan ik het geflame niet echt volgen in die thread en zie ik niet waar het begonnen is. Ik vind dit typisch zo iets van "2 vechten 2 schuld". Er wordt van een olifant een mug gemaakt. Pejannl's reactie klonk misschien wat aanvallend maar ik neem aan dat dit niet de bedoeling was van hem, hij wou alleen iemand op zijn fouten wijzen... Wat imho goed is, daar kan je alleen maar meer van opsteken. Al had Pejannl het fout dan kan alsnog daar iemand weer op zijn beurt iets van zeggen.
    Wat het nadeel is van een forum/chatten en andere niet-praat/hoor-communicatie dat sommige dingen gewoon verkeerd worden opgevat. Hierbij is dit denk ik ook het geval geweest. Hier is het alleen uit de hand gelopen en ontstond er geflame, dit dus door een muggescheetje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina