Hehe ik ga hier nu iets opbiechten wat mij ten schande maakt : Ik heb nu welgeteld 5 maanden niet meer op mijn xbox gespeeld. Ik hou me er ook totaal niet meer mee bezig. Mijn postcount staat ook al maanden op 160, omdat ik alleen maar in de green mile en asel post . Maar... volgens mij ben ik niet de enige...Er zijn hier denk ik heel wat mensen op de mile die nauwelijks/nooit meer op hun xbox spelen, of niet soms?
ik biecht ik biecht ik speel de laatste tijd ook weinig op mijn xbox alleen soms zet ik hem aan en ga dan een half uurtje tony hawk spelen en dan gaat hij weer uit. vergeef me
ik ook bijna niet meer. Nu ga ik liever naar buiten of zo. Ook komt het omdat ik wacht op de goede games voor xbl.
Hier ook, heb nog maar 3 xbox spellen (had er 16), voor de rest Gamecube spellen. Voornamelijk omdat ik te lui ben om een scart splitter te kopen, zodat ik mijn gamecube en xbox tegelijk kan aansluiten.
Ik speel nooit meer iets alleen af en toe Halo als er hier mensen zijn en af en toe Basketball spellekes
Hmm.. Speel een stuk minder, komt gewoon te weinig leuks uit. Alles wordt opgeschoven.. Als die pricedrop v/d ps2 hierheen komt, haal ik er misschien ook wel ééntje.
Ik ook niet.....ik moet bekennen dat ik er zelfs over denk om 'em te verkopen... :{ *therapie nodig heeft*
Waah! Ik ook, maar dan denk ik aan Fable & Thief 3.. En GTA op de Xbox.. Ik ben bang dat als ik GTA op de Xbox heb meegemaakt, ik niet genoegen neem met een PS2 versie.. Dit zijn zo'n beetje m'n enige redenen om m'n Xbox te houden.. Beter dat MS daar eens rap wat aan doet..
Speel er altijd nog op. Pandora Tomorrow, Hitman Contracts, Grand Theft Auto Zometeen Rallisport 2, Sudeki, Driv3r.. echt geen rede om niet te spelen voor mij
Ik speel er nog wel op, maar niet heel vaak meer. Maar komt vaak weer als ik nieuw spel heb. Nu game ik af en toe nog ter ontspanning. Ben nog eens bezig om heel Halo uit te spelen op normal, heroic en legendary..( want die schildjes staan zo leuk als je ze alledrie hebt)
Ik moet zeggen dat ik in het begin toch wel meer gebruik maakte van de gelegenheid, echter kom ik er nu nog wel aan toe maar het verlangen naar een potje Halo of het scheuren in een race monster in PGR is ervan af! Serker nog, ik probeer me wat meer te concentreren op me schoolwerk wat dat baart een hoop zorgen! Gelukkig is vakantie een goed moment om weer eens optimaal gebruik van je Xbox te maken!
"Wie speelt er niet meer op zijn xbox?" Is het mogelijk om al deze woorden in 1 zin te gebruiken! De realiteit breekt doormidden. Nee maar effe serieus. Ik speel ook steeds minder. Het niveau qua spellen daalt ook wel sterk. Oh wat verlang ik weer naar mijn nesje en snesje. Ben nu bezig met HaloCE en BF: Vietnam.
Ik speel af en toe een paar uurtjes en dan heb ik echt geen zin meer...meestal Links (lekker relaxing) af en toe Pandorra Tomorrow, Top Spin en ESPN NBA. Ik wacht op Ninja Gaiden en Driv3r...die zullen me waarschijnlijk wel een paar uurtjes per dag bezig houden
Doe mij ook maar een onsje therapie dan Speel er amper op. Alleen als ik een nieuw spel heb dan moet het in een week uit en verder houdt het voor mij op.