de 1e zal wel een account van Adminstrator zijn ofzo denk ik. Dat gebruik je normaal alleen om je forum te veranderen. sub-menu's enzo.
Wouter is de 1e die zich geregistreerd heeft dacht ik. De accounts voor hem zitten er al standaard in. *was dus 3e
als je bij profiel gaat kijken staat phex als eerste gemeld, maar dat kan niet kloppen, hij is aangemeld sinds 18-11-2002, volgens deze url als je van de laatste 1 een 3 maakt, kom je bij Wouter uit. ik ben dus nr. 578
bij je profiel als je onder je post op profile klikt, moet je kijken naar het laatste getal van je url, dat is je nummer
Dom dat je dit topic hier plaatst, zo ziet helemaal niemand het... Anyways, het begon idd met een admin account. Daarna kwam ik en daarna importeerde we de oude UBB data waardoor ik dus niet #1 maar #3 ben.
een vraag..... BOEM BOEM..... 14 REPLYS BOEM.... 1 ANTWOORD deze zomer: off-topic reacties I see annoying people....they are EVERYWHERE!!!!!!!!!!!!! ***SCREAM***** trouwens ik heb weer op het verkeerde forum gedrukt ik wou op offtopic drukken, onhandige ik, tja, pubertijd he...