Wie weet een betere "Verkenner"

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bidle, 1 jan 2004.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    helaas werkt mijn verkenner niet meer naar behoren. Eigenlijk ben ik al langer op zoek naar een gelijksoortig programma. Heeft iemand suggesties??

Ik wil er eigenlijk domweg mijnen mappen en bestanden bijhouden, dus: kopieren, bekijken etc.

Alvast bedankt!

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    zoek is op 2xExplorer

gebruik ik al jaren, heeft als voordeel dat ie 2 schermen heeft ipv. 1 van de standaard verkenner....

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ga ik gelijk ff zoeken.

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb hem werkt goed....THX

Weet je toevallig ook wat er mis is met mijn verkenner, of hoe ik hem weer goed kan krijgen.

De linkerkant van het beeld waar normaal de "stamboom" verschijnt is kompleet grijs met een kruisje om weg te klikken. Ik kan daar wel de optie van "geschiedenis" en "zoeken krijgen". Btw ik heb ME!

ps. Ondanks dat ik nu een beter programma heb, zou het fijn zijn als alles gewoon het doet!

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    weet niet...

btw. 2xEplorer is ook handig om mee te nemen op zip of memmory key..... je hoeft het namelijk niet te installeren. Het is een .exe bestand die het gelijk doet

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ja, ik zag het. Het is gewoon maar 1 bestand. Doet me denken aan Norton, dat had ik vroeger altijd met ms-dos

7. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eastmaster zou je een screensht kunnen posten,
    dat zou wel zo handig zijn. ben namelijk ook wel
    geintereseerd.

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Er is ook een beta versie beschikbaar, die is echt SUPER, kun je ook al je pics als thumbnails laten weergeven.

Hier een link

9. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    de link is naar explorer2, dat lijkt op een verbeterde versie van 2xexplorer maar is nog niet helemaal af.....

op dezelfde site kan je aan de rechter kant gewoon 2xexplorer downloaden die werkt wat stabieler

Deel Deze Pagina