die the house of the dead 3 + beretta lightgun verkoopt?, zo dicht mogelijk bij de grens svp , 'k woon in amsterdam
HAHAHAHAHAHA ja en in Frankrijk lopen er alleen van die mime gasten rond, wat een onzin. Jij loopt zeker ook op klompen?? Maarja ik ga die gun halen in Maaseik me pa woont in Weert en het is daar vlakbij en zowiezo je hebt niet eens door dat het Belgie is.
In Maaseik zei je?? Thanks for the info. Hoe heet die shop? Dan ga ik er ook heen gezien ik een auto heb, maak ik gelijk een dagje uit met mijn vriendin
die beretta is in Nederland niet verkrijgbaar (verboden spul, lijkt te veel op een echt wapen) in Belgie en Duitsland is dat spul zo te koop
Ja is leuk stadje, veel goede cafe´s maar hoe de winkel precies heet weet ik niet. Zoek gewoon een winkel waar ze xbox verkopen.
Vertel me in ieder geval naam van de shop wanneer je er geweest bent. Dan weet ik ook waar je het gehaald heb. Anders moet ik het bestellen via een buitenlandse site.
hehehe, denken veel mensen, ik heb mijn Xbox in Duitsland gehaald, maar dat zijn gewoon dezelfde dozen als in nederland, en idd bij een gun heb ik niet gelijk een handleiding nodig
Daar verkopen ze hem niet,omdat een in Nederland's bedrijf ze NIET mag verkopen, alleen dit Lego ding
Het beste idee is gewoon over de grens gaan, via internet kan ook maar ik woont paar km van belgie dus het is ideal, het dingetje halen en thuis lekker zombies gaan knallen, en niet mensen gaan bedreigen met je levensechte wapen (op die snoer en knoppen na
E mensen heeft een van jullie enig idee hoe duur HotD3 met Beretta is want ik ga hem binnekort kopen en een prijsindicatie zou wel hendig zijn En voor degene die hem al hebben is die Beretta echt zo mooi en realistisch En voelt de terugslag een beetje goed aan?
woont in amsterdan en bij de belgische grens?? mis ik iets, of komt het omdat belgie m al heeft? bij antwerpen schijnt geloof ik een goede shop te zitten bij het station, niet echt bij de grens