Mijn Mening : Ik vond shenmeu 1 en 2 echt goed , echt goed uitgewerkte spellen....ik heb er echt lol aan beleeft! ja nu ik er aan terug denk...Mis ik mijn DC wel een beetje De vraag ?? Wie wil shenmeu op de Xbox zien verschijnen en Wie vind dit spel een gehyped kut spel ???
heb ze ook allebij gehad op de DC, was wel een leuk spel, maar ik ken beter. Misschien wel een beetje teveel gehyped, maar jah, welk spel is dat niet. (mgs2 anyone?)
Nou sorry hoor, maar ik vond Shenmue wel EEN VAN DE STERKSTE SPELLEN OOIT. Ik heb nog nooit IN zo'n game gezeten, dan welk spel dan ook. Mgs1 of 2, beide zijn geen partij voor shenmue. Het is gewoon een spel die je moet spelen zonder dat je je aandacht verliest, voor je het weet bevindt je je in de wereld ome Ryo en komt al dat moooooois die door sega is ontworpen tot leven. Prachtspel gewoon, musthave voor iedere saaie/doodgewone/hardcore gamer. Kortom iedereen. Ciao
Aangezien de xbox m'n eerste console is zal het wel niet raar zijn dat ik enkel van dit spel heb gehoord, kan iemand mij meer inlichten, want een vergelijking tussen MGS 1&2 en shenmue I&II op welk gebied, genre, gameplay, wat vondt ierdereen er zo goed aan, want ik ben wel geinteresseerd.
Shenmue is idd een van de beste spellen ever in my opinion. Shenmue komt voor de Xbox, alle 15 resterende chapters!
Shenmue wordt ook een must-have.. Ik heb het voor de DC eigenlijk in 1x uitgespeeld (naja, gewoon elke keer als ik KON gamen speelde ik het ) echt bruut spel.. Shenmue II heb ik helaas niet gehad op de DC.
Ja Abe & Munch zou best kunnen hoor, btw ik zeg toch dat de xbox m'n eerste console is en als pc-gamer heb je weinig besef van wat goed is op andere consoles, ik hou mij nl nie bezig met het zoeken van goede games op een systeem dat ik toch niet in huis heb, get the point? Wat is shenmue nu een RPG, 3th person adventure, Genma style, MGS style??
misschien gewoon handig om het uit te leggen hoe het gaat ; Jij bent Ryo (Ryu in de japanse versie ) Hazuka (of was het nou hazuki), anywayz, je pa is vermoord, en je wilt je verwreken op ehm Chann-lee ofzo (weet die naam ook nie meer) je gaat eerst op zoek in je eigen dorpes naar aanwijzingen, je kan met iedereen praten etc. Je vader had ook een dojo, dus jij heb ook de nodige vechtkunsten in huis. Zo kan je ook oefenen tegen ehm de knecht van je huis dacht ik Mjah je zoek taanwijzingen, en komt soms ook ruige types tegen die wel met je willen matten. Ik zoek zometeen ff mn eigengemaakte review op (back in tha old days)
Thx WouteR dat zou zeer vriendelijk van je zijn, want movies heb ik er al genoeg van gezien maar echte besprekingen?
ik had Shenmue ook op de DC, heel erg goed spel yah, perfect in ekaar gezette spel, alleen soms vindt ik het te lang duren dat je lang liep zonder aanwijzingen te vinde, het leukste is wel het real-time action gedeelte: Je loopt op straat en een paar gasten spreken je aan, ze zien er niet al te koosjer uit...Ze gaan tegen je zeiken enzow en OPEENS VALLEN ZE JE AAN, jij als speler moet dan gelijk reageren met behulp de controlls die op je beeldscherm verschijnen.... Je ziet de acties nooit aankomen maar het gaat op dat moment gewoon om je reactiesnelheid....egt kewl is dat IK GA HEM ZEKER HALEN!!!!
En nog een voordeel, op de xbox heb je niet dat probleem van steeds maar van cd wisselen. nu past alles op 1 dvd
In mijn opinnie is Shenmue het beste spel ooit op de DC verschenen! Dus die game moet ik gewoon hebben!
ShenmueII komt natuurlijk naar de xbox maar die heb ik al voor de dc. ShenmueIII wordt voor mij dan op de xbox de eerste maar ik verwacht ook zeker dat dat de beste tot dan toe zal zijn. Ga hem zeker halen als deel 3 op de xbox komt.
Shenmue is gewoon 1 van de redenen dat ik een xbox heb aangeschaft. Heb op de DC deel 1 en 2 gespeeld, en wil gewoon verder met deze saga! Is naar mijn mening gewoon een van de betere games die ik ooit heb gespeeld.
Shenmue Rules gewoon ik heb de Japanse version van shenmue1 en 2 en de Eu version ik zal je wat zeggenm dat je spellen zo als dit dus echt NOOIT zal mee maaken en dit spel heeft zo een hooge verslaag gehaalte dat als je het spel heb uit gespeeld dat je het nog ene keer gaat spellen ik heb dat dus en ik gaa hem zeeker koopen op de xbox Shenmue2 en 3 en 4 als die nog verder gaat