Wie zong er: Helemaal niets!?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Carlo T., 2 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlo T.

Carlo T. P.I.M.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou gister was het dan zover, voor 1 x was ik voor FC Utrecht.
    Nou ik heb maar één conclusie:

Wahahahahahahhahahahaaha 4-1 8) *) :cool:

Nou niet gaan zeggen: Ajax werd wel door datzelfde Feyen**rd geklaart, want toen had Ajax zowat meer geblesseerden dan basisspelers, en dan kan ik ook wel ene paar dingen bedenken die Ajax beter heeft gedaan dan Feyen**rd (CL bijvoorbeeld).

Het nieuwe Feyenoord-shirt was trouwens werkelijk prachtig :{
    Nou ok, het viel nog meer vergeleken met die van dit jaar maar het Ajax-uitshirt is tog wel van hele andere klasse.
    Nou kom maar op met al jullie commentaar :D

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik was niet voor Utrecht, ten eerste omdat ik voor feyenoord ben en ten tweede omdat ik uit limburg kom en roda dus graag uefa had zien doen.

3. Carlo T.

Carlo T. P.I.M.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Utrecht lijkt me wel lauwer hoor in Europa, zeg ik als echte Rotterdammer :p (zowat de enige die snapt dat Ajax beter is).

4. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rotterdammer en niet voor Feyenoord, verrader!

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Humor :D. Sorry maar, ik vind het Feyenoord shirt echt 10x beter dan al die armoedig uitziende Adidas shirts. Ik vind het nieuwe Ajax shirt dus echt 3x niks, maja. Smaken verschillen :+.
    Je steunt clubs niet omdat ze het beste zijn, maar omdat jij gewoon voor jouw cluppie bent. Zoals jij het zegt, ben jij dus voor Ajax omdat ze beter zijn :D. Weet je, ze hebben een naam voor zulk soort mensen: succes supporters.
    Dus? :{.

6. Carlo T.

Carlo T. P.I.M.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat praat jij!? Ik ben idd voor Ajax omdat ik ze beter vind dan Feyenoord. Ik zou ook niet voor Zwolle zijn als ik daar geboren was, Ajax is dus mijn cluppie.
    Jij wil dus zeggen dat als je in een stad woont je per se voor die club moet zijn :{

Ik zie dat ene van dat niet gaan zeuren dat feyenoord ajax verslagen heeft omdat dat alweer een te voorspellen reactie is die ik ook op sgool hoorde.

Kappa vind ik ook ietsje minder dan Adidas *) Adidas is dan wel massaproductie maar het zijn wel allemaal mooie shirts voor alleen de BESTE clubs van Europa :D

Laatst bewerkt: 2 jun 2003
  7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Deze hele thread moet gesloten worden.

Je pro Utrecht uitlatingen kan je ook in de Amstelcup thread kwijt.
    Oh, en kijk nou, die thread is ook door een Ajaxied gestart...
    Dat zegt toch wel iets, twee threads die na het beginsignaal van de wedstrijd gestart zijn.

hier

8. Carlo T.

Carlo T. P.I.M.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Oow sorry die had ik helemaal niet gezien, sluit deze maar dan.
    Niet dat het me echt boeit, ik wilde feyenoord alleen ff heel hard uitlachen :D

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    case closed dus ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina