1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 25 mrt 2012.

  1. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en dat is maar het begin wat betreft de UCI. Armstrong wist ook meer daarover, maar hij kon niet alles zomaar vertellen zonder dat het juridische consequenties had.
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De UCI is net zo schuldig als alle dopingzondaars en dat maakt de sport echt kapot!
     
  3. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Mooie overwinning van een grote meneer!
    Respect voor Nys!

    Sterke WK's ook van Van Aert en Van der Haar, beiden jochies in hun categorie en beiden zeer sterke cross gereden!
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Het seizoen is weer begonnen mensen.
    Morgen begint Parijs-Nice en vandaag de Strade Bianche_O_
    Moreno Moser heeft die trouwens gewonnen. Let op mijn woorden die gast dit jaar verschrikkelijk pownen. Je zou bijna vergeten dat er nog gefietst wordt met al die dopingschandalen.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dit wordt het jaar van Tejay, te beginnen met P-N.
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit wordt het jaar van Robert, te beginnen met P-N. Beetje chauvinistisch blijven :+
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Dit wordt natuurlijk het jaar van het ultieme duo voor de klassiekers:Moreno Moser en Peter Sagan.

    Edit: Nacer Bouhanni uit koers met ambulance, zag er slecht uit. (Parijs-Nice)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  8. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat Moser zeker nog te kort gaat komen voor klassiekers, wedstrijden van 250+ km. Maar ook bij Sagan is het nog maar de vraag of hij het dit jaar al gaat doen. Hoe grote klasbak dat hij al is, winnen in zo'n wedstrijd is weer iets heel anders. Maar ik denk wel dat hij er 1 gaat pakken, MSR of Gold Race.
     
  9. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    2nd Gent–Wevelgem
    3rd Amstel Gold Race
    4th Milan – San Remo
    5th Tour of Flanders

    De resultaten van Sagan vorig jaar. Die heeft die klasse dus al wel. Alles moet alleen even op zijn plek gaan vallen. Moser wordt idd afwachten maar ik verwacht veel van die man.
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik weet Sagan z'n resultaten van vorig jaar. Maar toch is het verschil tussen top 5 en winnen er nog wel, zeker omdat er vaak gewoon een Boonen, Cancellara of Gilbert is waar toch maar even mee afgerekend moet worden. Daarom hou ik het bij 1 klassiekerwinst.
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wie zijn zoon had ook alweer een artikel geschreven dat zijn vader geen doping heeft gebruikt tijdens zijn carrière, was dit de zoon van Boogerd? :x
     
  12. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Nee, van Dekker.
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, echt bullshit. Kan hem nu aan z'n vader schrijven.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Heerlijk dat het seizoen weer begonnen is. Denk dat Tejay Parijs-Nice gaat winnen, dat wordt er nog eentje. Die gaat nog een Tour pakken.
     
  15. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Westra doet het ook nog goed ondanks twee dagen achter een lekke band op cruciale momenten.
     
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    1 dag lekke band 1 dag bocht gemist ;) Maakt verder weinig uit voor de prestatie natuurlijk, die bocht miste die op een paar km voor de finish geloof ik. Zie hem wel weer hoog eindigen. Vandaag is de dag.
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    En uitgerekend vandaag wel een college op dat tijdstip :mad:
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    WTF, Porte?

    Vind het een goede renner maar dit is weer een nieuw hoofdstuk in de reden waarom ik Sky voor geen cent vertrouw. Bizar!
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Porte was wel heel sterk ja. Al komt die oude Menchov(die al twee jaar niet meer vooruit komt) voor de overige favos binnen. Misschien is Porte wel de enige die in topvorm is atm. Ik ga niet elke prestatie meteen wantrouwen. Dan kan ik echt geen wielrennen meer kijken.
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    T is soms wat vreemd die Sky praktijken dat zeker, maar Porte is nog redelijk jong dus z'n echte doorbraak kon je een keer verwachten.
     

Deel Deze Pagina