[XOne] Wifi

Discussie in 'Games' gestart door Betax, 8 jan 2012.

1. Betax

Betax Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal.

Ik heb op dit moment een witte wireless adapter voor de xbox. Dat is de adapter met een antenne. Omdat ik niet altijd de beste connectie heb vroeg ik mij af of het nut heeft om de nieuwe adapter te kopen. Dat is die zwarte met 2 antennes. Ik weet niet of het ook daadwerkelijk iets veranderd met de snelheid van internet op mijn xbox. Via de kabel is het onmogelijk dus het moet draadloos.

Ik doe o.a COD, fifa en halo online. En soms merk ik wel dat ik lag heb.

Mijn vraag is dus of het wel zin heeft om een nieuwe adapter te kopen.

2. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat heeft volgens mij geen enkele zin. Een mogelijk is wel dat je je Xbox kan verplaatsen dichterbij de router, dan is internet wel sneller :)

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er is nog een alternatief namelijk Homeplug (internet via het stopcontact).
    Er zijn al sets met 2 homeplugs (200Mbps) voor minder dan € 60

4. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ooit mijn witte antenne gewisseld voor de zwarte antenne (met 2 antennes). Weinig verschil in ieder geval, dus ik raad dit af.

Je kan zoals Melbuuln al zei zo'n homeplug halen, had ik eerder ook al over nagedacht om te halen voordat ik een zwarte antenne haalde. Je kan ook gewoon een kabel van 20 meter ofzo kopen en dan aansluiten, dit doe ik op mijn 2de xbox als er iemand langskomt, maar 20m kabel door het huis is ook niet echt een aanrader :+

Edit: ik heb de laatste regel niet goed gelezen, kabel is onmogelijk.

Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou een WiFi versterker kunnen kopen (van Cisco). Onze router staat beneden in de meterkast en ik had vaak dat de verbinding verbrak op m'n Xbox en laptop, want die staan boven in mijn kamer. Die WiFi versterker verstuurt het WiFi signaal versterkt door naar de apparaten dicht in de buurt. Ik moet zeggen dat het ideaal is, want ik heb op al m'n apparaten - Xbox 360, laptop, telefoon - vijf streepjes connectie i.p.v. een of twee streepjes! :)

Houd er wel rekening mee dat een WiFi versterker €75 is of duurder.

Deel Deze Pagina