De Wii kost nu bij Dixons, maar €0,02! Dus als je €250 teveel vind. Reserveer het maar hier. Nu staat er alleen 'houd mij op de hoogte' maar dat zal over een tijdje veranderen naar 'reserveren'. Pak nu je kans! Deze is echt wel de grootste blunder van Dixons tot nu toe, hoop nog dat de PS3 zal veranderen...... http://dixons.nl/De_online_winkel/Categorie/xp/shop/gaming/Wii/games/default.aspx
interresant... in de gaten houden 3.4 De Klant is de prijs verschuldigd die Dixons B.V. in haar bevestiging conform artikel 2.5 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Dixons B.V. worden gecorrigeerd.
ik neem het risico toch maar niet zeker weten dat ze dan ineens zeggen van ''he dit klopt niet... er moet nog 249,98 euro bij''
je kan hem niet pre-orderen of nu kopen .. dus je kan hem ook nog niet reserveren... kortom de bestel knop ontbreekt dus er kan ook geen koopovereenkomst afgesloten worden Vandaar dat ik deze thread op slot gooi