Fragile Farewell Ruins of the Moon Informatie: Genre: RPG Ontwikkelaar: Tri Crescendo Uitgever: Rising Star Release: 19 maart 2010 Officiële website Trailer: Screens:
Ah, inderdaad. Ik wist dat er iets was het direct linken van screens van Gamersyde, wist alleen niet meer wat. Nu weet ik het weer wel . Zal ze vanavond wel uploaden (nu heb ik helaas geen tijd meer). Of je kan ze nu hier al bekijken . EDIT: Nu al lang over m'n deadline te zitten staan ze er eindelijk bij . Heb ineens de trailer er dan maar ook bij gezet.
Na een lange tijd stilte zijn er eindelijk nog eens een hoop screens en wat artwork vrijgegeven . Hopelijk komt deze titel naar Europa (idem voor de nieuw Fatal Frame titel, ziet er ook vet uit).
[gt]39476[/gt] Nieuwe trailer, qua muziek en presentatie van de trailer lijkt dit een van de enige aankomende pareltjes voor de Wii te worden.
Inderdaad, alleen is het te hopen dat deze ook naar Europa komt en vooral dat ik tegen dan me Wii nog heb .
http://gamekyo.com/videoen14017_fragile-new-trailer.html Holy cow. Deze game moet toch echt naar Europa komen!
Hoop echt dat deze naar Europa komt... hoop echt dan mijn Wii nog gaat werken als ik hem dan nog eens aan zet .
Bron: Gamersyde (kan je ook de screens bekijken) En al een oudje (maar interessant), de Famitsu scores: Fragile: Sayonara Tsuki no Haikyo (Wii, Bandai Namco): 8 / 8 / 8 / 7 - (31/40) (VG247) Bron: Gamespot forum Kortom een goed verhaal, goede character en een goede sfeer maar iets mindere gameplay.
Game even vergeten, maar de Europese launch staat voor 19 maart. Dit zou de Europese boxart worden: En de game vind in UK al voor rond de €30. Ik ga de reviews wachten, maar voor €30 zou ik hem wel eens kunnen aanschaffen. Op Gamersyde kan je hier en hier gameplay checken.