Informatie - Screenshots - Trailers - Boxshot - Officiële website - Reviews [gb]Lost In Shadow[/gb] Platforms: Wii Uitgever: Konami Developer: Hudson Soft Genre: Platformer Spelers: 1? Release datum: 2010 [gb]Screenshots:[/gb] ^top [gb]Trailers:[/gb] [GT]54514[/GT] Zelfde trailer in YT formaat: [yt]viZjjpuymrc[/yt] ^top [gb]Boxshot:[/gb] Binnenkort. ^top [gb]Officiële website:[/gb] Binnenkort. ^top [gb]Reviews:[/gb] Binnenkort. ^top [gb]Wat zegt Modder?[/gb] Deze game ziet er uit als een game met erg veel potentie. Het idee en de stijl zijn geweldig, maar ik vraag me af of het niet in herhaling zal gaan vallen. Daarnaast is het natuurlijk nog maar de vraag of ze er ook echt een goede game van gaan maken, met een idee alleen lukt dat natuurlijk niet.
Wat? Nog geen enkele reactie? De game is overmorgen uit, maar nu al in sommige winkels te vinden. Ik heb een half uur gespeeld en hij is echt GEWELDIG! De stijl doet me denken aan een combinatie van ICO en Twilight Princess, maar met een uniek eigen sausje. De gameplay is gewoon erg fijn. Aanrader!
Ik zal thuis wel de filmpjes bekijken . Opzet is leuk. Lijkt wel of de Wii eindelijk wat goede titels mag ontvangen. We krijgen ook nog Donkey Kong, Kirby, Zelda, Epic Mickey en laatst kwam Metroid uit. Mooie tijd voor Nintendo-liefhebbers .
Heb de game gisteren gekocht en heb hem de hele avond zitten spelen. Wat een toppertje zeg!!! Wat een lekkere frisse en originele game! Heerlijk na al die sequel meuk. De gameplay is echt heel erg tof en de stijl is gewoon echt waanzinnig. Doet mij ook echt aan Ico denken.