[Wii] (Wii) Metroid: Other M

Discussie in 'Games' gestart door GameKid360, 3 jun 2009.

1. GameKid360

GameKid360 Guest

[gb]Metroid: Other M[/gb]

Ontwikkelaar: Team Ninja, Nintendo
    Uitgever: Nintendo
    Genre: Action-Adventure, FPS
    Platform(s): Wii
    Releasedatum: 2010

[gb]Informatie=(/gb]

Op de E3 heeft Nintendo een nieuwe Metroid game aangekondigd. De titel is Metroid: Other M. Het is een exclusieve game voor de Wii. In de eerste trailer zien we Samus zowel met en zonder pak. Niet alleen Samus zagen we in de trailer. We kwamen ook een andere bekende tegen. Adam. Dit doet de vermoeden dat deze game een vervolg is op Metroid Fusion. Die alleen voor de GBA uitkwam.

[gb]Screenshots=(/gb]

[gb]Boxart=(/gb]

n.n.b.

[gb]Filmpjes=(/gb]

http://www.youtube.com/watch?v=EMEPNWNpD_8&feature=related

[gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

n.n.b.

[gb]Verder=(/gb]

Ik heb (nog) geen Wii, maar toch wil ik deze titel in de gaten houden. :)

2. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wordt zeker weten een dik spel. maarja om nou een wii aan te schaffen voor 1 spelO-)

3. GameKid360

GameKid360 Guest

Voor meerdere spellen. Super Mario Galaxy + 2. En andere titels.

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zeker interessant uit. Nu ik met de Metroid Prime trilogie bezig ben, ga ik deze ook zeker aanschaffen. Het lijkt er wel op dat ze het over een hele andere boeg gaan gooien: nog meer spraak, een verhaal dat meer om Samus draait en meer third person-gameplay. Hopelijk werken ze het goed uit. Zo ja, dan wordt dit er weer één om in te lijsten.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En SMG2 al in mei... Komt allemaal eerder dan ik had verwacht.

edit: Screens:

Laatst bewerkt: 24 feb 2010
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Het is al maanden geleden dat iemand hier heeft gepost, dus het werd eens tijd:

De game komt over een week al uit en ik kijk er nu eigenlijk enorm naar uit, zelfs nog meer dan naar Mafia II.

Famitsu heeft de game nu gereviewd:

Ik vind het trouwens erg jammer dat zo'n topgame, want dat wordt het, totaal geen aandacht krijgt hier op het forum. :mad:

7. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em afgelopen zondag gespeeld op de Gamescom.
    Het ziet er allemaal heel erg mooi uit en de actie is echt geweldig. Alleen het besturen van Samus was wel effe wennen doordat je met de vierpunttoets maar 8 richtingen op kan.
    Ik had toch liever gezien dat je het spel met de nunchuck zou kunnen spelen.
    Nu andere reviews afwachten, maar ik denk wel dat ik deze ga kopen. Wat ik gespeeld heb was goed in ieder geval.

8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Spel is voor mij een van de redenen geweest om een WII te halen. En ik twijfel erg om of dit spel te halen of Mafia 2 en voorlopig neig ik naar Metroid other M. Het enige jammere vind ik aan deze nieuwe Metroid is dat het verkennen en zelf vinden van power-ups wat minder aanwezig is als in eerdere Metroids (uit previews gelezen).

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ben hem nu al een tijdje aan het spelen en de game is echt awesome! Controls zijn even wennen, maar zodra je ze een beetje door hebt gaat het echt lekker. De hele presentatie en sfeer zijn geweldig, zoals je van een Metroid game verwacht.

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    In plaats van Metroid: other M, maar Metroid Prime trilogie gekocht (paar €tientjes). Nog geen een Prime spel gespeeld, dus met deze trilogie zal ik me vast wel een tijd bezighouden. En Other M schaf ik later weleens aan, volgens verschillende reviews heeft deze game ook geen lange speelduur en wacht nog even met kopen.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoe kom je er zo snel aan dan?
    Ik heb de hele Metroid Prime serie overgeslagen, maar Other M spreekt me meer aan. De actie, 3rd person view en de manier waarop het verhaal verteld wordt lijken me tof. Een keer geen zwijgzame types bij een Nintendo spel. Als het goed is krijg ik het spel vrijdag binnen. Ook heerlijk dat de motion controls zeer minimaal gehouden zijn. Daardoor speel ik amper op mijn Wii.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Doe je goed aan.

Deze is tof, maar Metroid Prime overslaan is helemaal de plank misslaan, want iig het eerste deel is echt GE-NI-AAL!

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Amen to that, wat is dat eerste spel mooi zeg.. Die soundtrack is ook legendarisch.. Waardige opvolger van Super Metroid! _O_

14. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Zo opgehaald bij Gamemania. Tijdje gespeeld en de eerste boss verslagen. Geweldige game met veel nostalgie gevoelens ( voor mij dan ). Wat ik in het begin lastig vond was het switchen tussen perspectieven, als je iets moet zoeken is het nog niet zo erg maar bij een boss wel irritant als iets snel moet gebeuren en het switchen reageert niet of niet zoals het hoort. Denk dat het gewoon wennen is.

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Moet wel echt je ding zijn. Ik heb Metroid Prime tot de helft gespeeld ofzo.
    De sfeer en setting komen zó goed over dat je je ook zelf een eenzame avonturier gaat vinden. En ik ben toch meer van dorpjes waar je tegen NPC's kan praten oid. Metroid Prime is echt all on yourself. Heel beklemmend maar het moet wel je ding zijn.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    En daarom is die game ook juist zo geniaal.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat beklemmende, alleen vechten enzo moet inderdaad je ding zijn. Metroid Prime (NGC) was heerlijk. Ik vraag mij af of dit spel ook dat beklemmende heeft, volgens de review van GT maak je deel uit van een SQUAD (ook al doe je zelf 99% van al het werk)

Deel Deze Pagina