1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii] Metroid Prime 3: Corruption

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 21 mei 2007.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    [​IMG]

    Aangezien ik nog geen topic over deze aankomende Wii-topper heb gevonden maak ik hem bij deze aan.

    Titel: Metroid Prime 3: Corruption
    Developer: Retro Studios, Inc.
    Genre: First-Person Action-Adventure
    Releasedates (volgens IGN):
    US: August 20, 2007
    Japan: December 31, 2007
    Europe: September 27, 2007



    Info:

    Metroid Prime 3: Corruption is een first-person adventure waarin met Samus gespeeld kan worden. Je kunt bewegen door de Nunchuk controller te gebruiker en te richten met de pointer. Door de ogen van Samus kun je dankzij het gebruik van de Wii controller het ultieme gevoel krijgen van een first-person shooter.

    Metroid Prime 3: Corruption begint als de Galactic Federation Base Sector Zero aangevallen wordt door Space Pirates. Samus moet de generator weer aan de praat krijgen om zo de verdediging weer werkende te krijgen. Aan het einde van haar pad krijgt ze echter te maken met een onaangename verassing.

    Screens:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Video's:
    Gameplay 1
    Gameplay 2
    Trailer 1
    Trailer 2

    Extra:
    Als je de eerste twee delen nog niet hebt gespeeld, ga ze meteen spelen!
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En als ik daar geen zin in heb, is deel 3 dan alsnog een aanrader ? Met de Wii controls lijkt het me namelijk wel leuk :)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Tuurlijk, maar vooral deel 1 is geweldig. IMO behoort die game tot de top 3 van de vorige generatie.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar de vorige generatie (en een aantal generaties ervoor) heb ik ongeveer een half jaar geleden verkocht weet je nog....dus vandaar :+

    Denk dat ik dit spel wel ga checken :)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Wii die backwards compatible is met gamecube games? :+
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah weet ik, maar dan moet ik ook weer een Cube controller en een Memory Card aanschaffen....en daar heb ik minder zin in, voor 1 of hooguit 2 spellen ;)

    Nee ik spring wel in bij deze, lijkt me weer zo'n game die zich perfect leent voor de Wii-mote ! :)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  7. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    wat is dat nou weer voor een slappe ondertitel "Corruption"

    klinkt als een waardeloze hollywood film, of een moderne wereldleider.

    Om eerlijk te zijn loop ik niet echt warm meer voor Metroid, ik kocht nog ooit mijn GameCube omdat Metroid Prime uitkwam, toch zit ik veel liever te wachten op 2d side-scroll action met 3dgraphics en vette explosies en shit, een Super Metriod Wii-deluxe versie zou wel gaaf zijn.

    In plaats daarvan kan je wel voor wat teveel euros de originele versie downen, maar ik wil een betere!

    Eigenlijk is het ook een schande dat Nintendo de Prime-serie laat doen door een ander huis, en die doen het helaas behoorlijk waardeloos. Super Mario wordt toch eens wakker, dit kan zo niet!

    Net als bij Mario vind ik de overgang naar 3d niet helemaal geslaagd, waardoor het een minder leuk spel is geworden.

    en dat gedoe met die domme wii remotes wat dan ook, wat een onzin. Ik was erg blij dat Zelda TP ook op de cube uitkwam, want zelfs al heb ik een Wii, dan nog gebruik ik gewoon dezelfde GameCube controller, want ik hou gewoon van (stronken) PASSIEF gamen, fuk dat gezwaai en hopeloos Beatrix-gedoe, daar hou ik niet van.

    otewel kort samengevat: probeer gewoon Super Metroid, is gewoon veel beter, en ook op de Wii.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Dit nieuwe deel ziet er trouwens echt werkelijk formidabel uit, terwijl de Wii toch echt wat krachtiger is dan een Gamecube.
     
  9. Cybercon

    Cybercon Guest

    Die krijg ik dus niet op basis van de beelden die ik tot dusver heb gezien. Even wachten op de E3 voordat ik een echte oordeel kan vellen.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Een 2d-sidescroller met 3d graphics? is ie nou 2d of 3d? :+

    anyway... het is helemaal geen schande dat ze het uit hebben besteed aan de 1st party Retro Studios, aangezien ze met Prime wel de beste Gamecube game hebben uitgebracht. Ja, beter dan Zelda.
     
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    _O_ Resident Evil 4 _O_

    Capcom :thumbs:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Ik weet niet of je Metroid Prime hebt gespeeld, maar ik vind die persoonlijk beter dan Resident Evil 4.
     
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ik heb Metroid Prime 1 gespeeld, maar het was duidelijk niet mijn cup of thea. De setting is in mijn ogen doods vergeleken met een Halo (deel 1 voor alle duidelijkheid), de wapens zijn ongeïnspireerd en aan de controls kon ik maar niet wennen. Dat het spel hoge ogen scoorde is duidelijk, maar het was gewoon niet mijn ding.

    Resident Evil 4 is voor mij een game die op alle vlakken glansrijk slaagt, een game waar ik zó van heb genoten. Graphics, Sound, Gameplay, alles van de bovenste plank. Samen met God of War en Ninja Gaiden de beste games van de afgelopen generatie in mijn ogen. Maar goed dat is mijn mening \o/
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Net de video review bekeken op IGN. Het ziet er best cool uit. De enige ervaring die ik met Metroid Prime heb is op de DS. Dat spel ging me na een half uur wel vervelen. Kamer in kamer uit...wat een gezeik. Houd ik niet van.

    Dit deel ga ik wel proberen, helemaal voor de controls. Hoe zit het met de MP?
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Geen MP ;)
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij eigenlijk wel een heel erg dope game dit. Deeltje 1 op de GC ook heel lang gespeeld totdat ik er eindelijk doorheen was. Nou ben ik tegenwoordig meer van de Multiplayer dus wat dat betreft lijkt het misschien wat dissapointing maar ik moet zeggen dat in Metroid 2 de MP nou niet denderend is...
     
  17. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat deze nog niet geboost is!!!
    En, wie heeft hem al?
    Ik heb hem vandaag binnen gekregen en het is echt fantastisch. De controls werken super. FPS is dus zeker mogelijk op de Wii :)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Ik heb hem al bijna een weekje :p
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb de game al een paar uur gespeeld en de besturing is soms nogal kut (speel op advanced), al bij al werkt ze goed en is slecht een kwestie van oefenen en gewoon worden denk ik :).
     
  20. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Vind je? Ik vond de besturing al gelijk lekker werken!
    Zit nu aardig diep in het spel, 70% ongeveer. Het wordt echt steeds toffer!
     

Deel Deze Pagina