[Wii] [Wii] No More Heroes

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 4 nov 2007.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    No More Heroes

Informatie:

Uitgever: Grasshopper
    Ontwikkelaar: Marvelous Interactive
    Genre: Actie
    Release: 29 februari 2008

Informatie:

No More Heroes is een free roaming actiespel wat exclusief voor de Wii is. Hierin neem je de rol aan van Travis Touchdown. Travis is een fantasievolle jongen die graag animé kijkt, lui op de bank zit en droomt over een heldenbestaan.

Deze droom komt uit als hij een lichtzwaard wint via een prijsvraag. Hiermee trekt hij er op uit om de grootste moordenaar in de stad te worden. Hij moet echter wel zijn rivalen hiervoor uitschakelen. Je begint dus onderaan op de lijst van tien huurmoordenaars, en naarmate je verder komt in het spel werk je jezelf omhoog tot de nummer één.

Tussen je missies door kun je vrij door een stad rijden in verschillende voertuigen én Travis zijn geavanceerde motor. Zodoende is de wereld in No More Heroes ook van redelijke afmetingen. Opvallender is echter de artistieke stijl die het spel gebruikt. Dit doet niet alleen denken aan Killer 7, meer weet ook van zichzelf te overtuigen door een overvol kleurengebruik met aparte visuele effecten.

Screenshots:

Filmpjes:

[gt]25436[/gt]

[gt]23111[/gt]

[gt]13332[/gt]

[gt]18385[/gt]

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, deze game ziet er erg interessant uit. Ik was nog niet bekend met de game, maar ik ben aangenaam verrast. Als ik het goed begrijp is het dus een soort van sandboxachtige game. Mooie visuele stijl trouwens.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Als ik jou was zou ik even de filmpjes bekijken (op gametrailers staan er nog veel meer).

Grappig detail is dat je kunt saven door naar de WC te gaan :+

4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nogal sceptisch over deze game. Toen 'ie pas aangekondigd werd, was ik razend enthousiast, maar ondertussen begin ik een gevoel te krijgen dat het niet datgene wordt wat geclaimd wordt en dat de besturing gedeeltelijk door de mand gaat vallen.

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Lijkt me nogal een interessante game voor de Wii, vooral de visuele stijl vind ik interessant. Nou nog even een paar reviews afwachten over de game.

6. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Release staat op februari 2008 dacht ik, is laatst ergens gezegd.

Ben er heel erg benieuwd naar, vond Killer7 ook erg vet (alhoewel nooit uitgespeeld). Ziet er weer lekker over the top uit, en dat heb ik uiteindelijk liever dan realisme in een game.

Controls maak ik me niet zo'n zorgen om, Killer7 was ook wennen, maar speelde uiteindelijk prima.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Interessante game, ben alleen nog wat sceptisch over de controls en de gameplay. Maar als deze goed worden zie ik me deze game wel kopen.

Hopelijk gaat deze game ook online :+.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit was en is echt de enige game op de wii die me nou echt wat doet. Super stijltje!

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dit ziet er echt sexy uit inderdaad...met een lichtzwaard vechten is toch voor iedereen de reden om een Wii te kopen?!?

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
  11. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is te bizar voor woorden.

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Na dit filmpje moet ik nog maar zien of het wat is...die camera ziet er sowieso fucked up uit...

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De reviews zijn al een tijdje binnen en game krijgt van o.a. Gamespot een 90 terwijl het van IGN slechts een 78 krijgt. Ik weet wel dat de scores opzicht niet veel zeggen, maar toch wel een opmerkelijk verschil. Gelukkig voor NMH geven de meeste reviews wel goede tot zeer goede scores :).

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dit spel is echt bizar, ik vind het stijltje wel wat hebben maar voor de rest.. Een Mwha gehalte. Maar natuurlijk kan ik hier niet echt over oordelen zonder de game daadwerkelijk gespeeld te hebben. Eens kijken of een maat van mij deze game in huis kan halen. Of komt hij niet uit in Europa?

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Komt hier wel uit, namelijk op 29 februari (eventjes aangepast in de startpost). Dezelfde dag als Lost Odyssy dus :+.

Heb ook nog m'n twijfels over de game en dan vooral over de repetiviteit van de gameplay. Ach, ik zal hem wel eens testen bij een maat van me :).

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    *test
    huh @ moder-eter.. waarom stond deze topic eerst eigenlijk niet in het lijstje?!? en nu wel??
    Edit: laat maar snap al.. hij laat ze alleen van afgelopen maand zien.. :+

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Iemand die deze al heeft gechecked/gekocht? Ben benieuwd wat de reacties zijn. :)

18. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Heb 'm zelfs nog gerecenseerd.
    Ik vond het een geweldig spel. Vooral de persiflerende humor sprak me ontzettend aan. Toch zijn ook de gevechten van een erg hoor niveau :)! In mijn optiek is dit een van de betere titels voor de Wii at the moment.

19. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zaterdag gehaald. Hij is wel echt heerlijk, een van de betere titels voor de wii. Lekker hack and slashen en hoewel je niet precies je zwaard kan besturen met je remote, verveelt het je niet. Goeie verhaallijn, valt mee, maar wel erg lijpe verhaallijn. lekkere donkere humor en variatie in het spel door bijvoorbeeld bij een tankstation auto`s bij te vullen of gras te gaan maaien. Of je gaat een free fight mission doen waarbij het de bedoeling is om niet geraakt te worden en iedereen bruut af te slachten. Verder kun je tijdens missie`s nog bonussen krijgen(random). Waardoor je in slow motion vecht of een vlamme zee opwekt waarin iedereen dood gaat. Kortom zeer gevarieerd, zeer mooi, zeer bruut spel.

Deel Deze Pagina