[gb]Xenoblade Chronicles[/gb] Ontwikkelaar: Monolith Soft Uitgever: Nintendo Genre: Role Playing Game Platform(s): Nintendo Wii Spelers: 1 Releasedatum: 19 Augustus 2011 Officiƫle Website: link [gb]Informatie/gb] [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb] [gb]Reviews/Previews/Artikelen/gb] - [gb]Verder/gb] Moet nog wel wat informatie worden toegevoegd, maar deze game verdient wel een eigen topic
Heb de game nu even op een pauze staan, aangezien ik morgen nog een tentamen moet doen, maar dit weekend en volgende week weer ff verder met deze game en Deus Ex. Het verdient zeker een eigen topic, helemaal als veel mensen/critics het de beste JRPG van deze generatie noemen. Wie speelt hem hier in het Japans? Die Britse stemmen zijn wel goed gedaan, maar toch vind ik ze niet helemaal passen. Heb de game gisteren trouwens ook binnen gekregen. Officieel deze keer.
Idd goed bezig met eigen topic. Il ben gewoon helemaal verslaafd. Ben er achter gekomen dat als je meerdere monster tegelijk pulled, er een grotere kans bestaat dat er een chest dropped met betere loot. Sta soms wel met 10 of meer vijanden te knokken!
Lol, heb je die quest met die vogelbeesten nog niet gedaan? Daar stond ik volgens mij tegen 25 enemies tegelijk. Dat is trouwens ook 1 van de minpunten aan de game. Bij teveel enemies krijg je slowdown.
Echt he.. Ik heb mijn Wii al een jaar geleden verkocht... Als ik zo de verhalen hoor over dit spel heb ik er toch wat spijt van nu :{
Maar waarom hebben we bijv geen Mistwalker games meer op de 360 gezien sinds Lost Oddyssee? Ik wil dat!
Omdat die een game voor de Wii aan het maken zijn (en die krijgen wij ook!\o/ en de amerikanen niet!:b: eindelijk kunnen wij eens lachen!!)...ben de titel effe kwijt...
Weet ik, maar hier is ie nog niet uit...ze zijn hem dus aan het klaarmaken voor Europa. Last Story! (zo heette die van Mistwalker toch?? schiet me ineens te binnen)
En denk je dat ze die localization zelf doen met alle paar honderd mensen? Daar wordt gewoon een groepje mensen/extern bedrijf voor ingehuurd, hoor.
Ik zit trouwens nu op 3 uurtjes spelen en heb de eerste "dungeon" uit. Het loopt echt lekker in elkaar over. Ik ging in het begin wel vaak dood door die "Unique" monsters. Maar je kan ze gewoon ontwijken. Ik heb er wel een paar kunnen verslaan. Helaas heb ik vandaag en morgen weinig tot geen tijd. Maar zaterdag is het play day. Hopelijk wordt het slecht weer en heb ik een excuus om 10 uur te spelen
En dan te bedenken dat het eerste stuk niets voorstelt in vergelijking tot het 2e grote gebied waar je terecht komt dat is zo'n master stuk! Ben nu aanhet werk. Maar vannacht weer ff uurtje spelen. Level 22nu en alle quests op de kneecaphill oid aan het voltooien!
Hoe zit het met puzzels. Speel graag deze soort games maar bevoorbeeld zelda is teveel puzzelwerk naar mijn zin
Ik ben begonnen met de Japanse stemmen maar ben eens uit nieuwsgierigheid overgeschakeld naar de Engelse. Speel nu nog steeds met de Engelse. De Japanse passen wel beter bij de game maar ik ben altijd benieuwd wat ze zeggen tijdens de gevechten .
Dan denk ik dat je geluk hebt! Zondag wordt het pas weer beter (althans dat zeggen ze tot nu toe...blijft altijd afwachten in NL; ze hebben al moeite om het weer van de volgende dag goed te voorspellen, laat staan voor een paar dagen). Vandaag de game gekocht! De combo met de Classic Pro controller was op, dus maar een gewone losse Pro gekocht. Moest toch nog een 2de hebben voor Mario kart. Nog niet kunnen spelen. Misschien vanavond even, maar denk het niet. Voor dit soort games wil ik wel minstens een paar uurtjes kunnen spelen en dat zit er vanavond denk ik niet meer in. Maar dit weekend ga ik los met deze game!\o/
Download gratis de soundtrack als je de game voor 30 september registreerd! http://nintendoscene.com/2011/08/18/xenoblade-chronicles-free-soundtrack-available-now/ Net gedaan.