Munch and Abe Vandaag hebben Abe en ik in de Discovery in r'dam HALO gespeeld en het was echtSUUUPERVET !!!!!!!!!! Alles ontzettend realistisch, fukking mooi enz. Als je wat wilt weten over hoe HALO speelt enzo ( en je het bij andere topics nie hebt kunnen vinden) kom dan bij ons HALO & XBOX ROELEEREN !!! ( tis maar dat jullie het weten Greetingzz Munch and Abe
Ik heb alleen het introscherm gezien (1maand geleden) Bij discovery in enscheden maar die hebben hun box overgeplaatst naar R'Dam waar kun je trouwens die lijst bekijken??
Deze topic staat nog steeds open voor vragen over hét spel voor de xbox HALO vraag dus maar raak zou ik zeggen of vertel hier over je eigen spelervaringen Munch & Abe No matter how odd! I wish you were here.... And I wasn't
Ik heb een vraag over het mikken... Kun je snel reageren als je een vijand ziet? Ow ja en hoe snel in het spel mag je al met voertuigen scheuren want dat lijkt me de mooiste optie van het spel Greetz Han The Man
Kom ff naar de chat dan kunnen jullie allemaal wat meer vertellen over Halo!! Ik ben er al in Greetz Han