Xbox launches in Europe in March 2002. Use the country selector above to see what's happening in the UK, France, Germany, Italy and Spain. dit staat op de homepage van xbox.com maar niks over Nederland misschien overdrijf ik nui een beetje hoor, maar het viel me op
Er is iig geen nederlandstalig websiteonderdeel, maar je kan toch wel engels lezen Nederland is namelijk wel 1 van de 16 landen waar de Xbox uitgebracht gaat worden
God zij dank wel dat hij hier wordt uitgebracht...kick some serious a$$ In welk land denk je dat MS het meest omzet gaat maken met de Doos?
Amerika, en van Europa denk ik duitsland of frankrijk. volgens mij is de Doos helemaal niet zo gewild in nederland, hier gaat denk ik de gamecube rulen, of de ps2. p.s. en ja, ik kan wel Engels lezen , en heel goed ook. maar ik vind het gewoon raar dat wij er niet bij stonden, meestal hebben ze wel een NL site
Ik zou nog maar niet te hard zeggen dat de Xbox gaat floppen hier. Hebbie al reclames hier gezien? Nou ik nie, En als je die reclame van HALO ziet, dan gaan mensen echt wel anders denken.. Maar dat is natuurlijk mijn mening
De meeste in NL hebben al een ps2(1) en hoeven geen andere, de andere gaan voor goedkoop, en laten we eerlijk zij, dat is de box niet]:- . weer andere kenne M$, en dan wil je owk geen xbox meer, behalve wij dan(MSflightsim.2002;f200,=!!!!!!!!!!!!) dus ik heb niet veel hoop
Hmm beetje onzin Urty. Er zijn nog zat mensen in europa die nog geen console hebben. De x-box heeft alleen met de launch games laten zien dat hij veel meer power heeft dan de ps2. In de toekomst zal dit alleen maar duidelijker worden. Ik weet zeker dat mensen met een ps2 zelfs hun ps2 verkopen om de x-box te gaan kopen. Misschien zal bij de launch (net als de ps2) de x-box slecht verkopen in Europa (en vooral in Nl), maar in de loop van de tijd als de prijs daalt slaat de x-box zeker aan. Onzin ! Je koopt geen console omdat je de ontwikkelaar zo'n fijne vent vindt. De x-box is een goed product en is niet te vergelijken met windows of wat dan ok voor software.
Juist alleen is er in NL minder support dan bijvoorbeeld in Belgie.. In Belgie is de Xbox een stuk populairder volgens mij.. De Xboxzal in NL denk ik een betere launch hebben dan de PS2 had omdat er gewoon veeel meer units klaar staan..
onee dat is onzin, ik ken zat mensen die hem niet willen hebben omdat ze M$ schijt vinden, de ontwikkelaar zorgd toch voor een bepaald beeld dat mensen krijgen.