1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wil ik ff weten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DJ_Assurantix, 17 jul 2001.

  1. DJ_Assurantix

    DJ_Assurantix stamgast

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    is het straks ook mogelijk
    om van je spellen backups te maken [​IMG]
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ehm lijkt me voortaan handiger als je topicnaam wat duidelijker maakt.. 8)

    enne de games komen te staan op DVD-9, een industrie standaard die nog niet te kopieren, Microsoft verwacht branders die dat aankunnen over anderhalf tot twee jaar, maar dat zal wel sneller gebeuren.. ook heb je de kans dat de games geript worden en de audio files worden weggelaten en dat ze dan op 'normale' cdrommetjes worden gebrand, maar daar ga ik niet over :)
     
  3. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ruik ik daar ilegale dingen ;) ;)
    nou wouter heeft gelijk wat voor beveiling je erop zet er is altijd wel 1 of een andere mannetje die er wel iets op weet te vinde. maarja denk als wij hem vanuit Amerika inporteren dat we heel lang gewoon met orginele spellen moeten spelen. :mad:


    ik haat orginele spellen :mad: doe mij maar ilegaal :D :D
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2001
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    milad toch :+

    Er valt niet alteveel tegen te doen he.. als je een originele game koopt is het altijd wel leuker eigenlijk..

    Voor MS is het best kut eigenlijk, ze verliezen flink op de xbox enw illen terugverdienen met de games, maar als die te kopieren zijn dan verdienen ze nix, verkopen van de xbox zullen wel omhoog gaan, maar dat betekend dat MS niet alteveel zal verdienen..
     
  5. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    nee klopt, maarja meneer Gates mag wel een keer wat verlies maken geld heeft die toch zat :)
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Van mij mag die best wel winst maken, zolang ik nie tteveel moet betalen :) als die weer veel geld ontvangt maakt die weer n nieuwe console als de xbox n succes is, iets zegt me dat al zou de xbox mislukken dat die het opnew probeert maarja
     
  7. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en als de xbox een succes word dan maakt wel weer een vervolg op. :)
     
  8. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach denk dat al draait ie beetje verlies dat ze nog wel doorgaan het word gewoon een belangrijk element van de markt waar ze ook bij willen horen, anders hadden ze er ook niet aan begonnen.

    En voor ps2 staan ze nu ook op dvd en word inderdaad gewoon alles gedowns sampled ofzo.
    Dus je krijgt slechtere filmpjes, slechtere muziekjes en dat soort dingen...
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Al zou MS dik verliezen zullen ze toch wel n nieuwe console maken, om alleen maar te bewijzem dat ze het wel kunnen

    en ja je moet er wat voor over hebben om goedkope backups te draaien
     

Deel Deze Pagina