Wil je een thread gesloten hebben ... vraag het hier

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SphereOfLight, 2 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Als er threads open staan die volgens jou toch echt gesloten/gedelete moeten worden: vraag het hier. Vooral omdat er de laatste tijd bepaalde threads volgens mij uit pure sensatiezucht worden gestart. Deze threads bevatten vaak posts met een ethisch zwaar discutabele inhoud en hebben dus absoluut niets op dit forum verloren. Zelf ben ik een bezoeker van dit forum om mijn hobby met andere mensen te delen en ik zit er dus niet te wachten om geconfronteerd te worden met zulke offensive threads. Hier mag het moderatorteam wat mij betreft keihard tegen op te treden aka thread deleten en gebruiker bannen of zelfs de totale toegang tot het forum ontzeggen.

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch totaal niet nodig? Als je een thread gesloten wil hebben moet je gewoon doen wat ik altijd doe: de rode driehoek onder een reactie gebruiken om het aan de mods/admins te melden, en anders een PM sturen naar een mod die online is. Dit is er niet voor nodig.

*gaat met muis richting driehoek*

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Van mij mag deze thread gesloten worden.... omdat de mods zelf kunnen beslissen of een thread open mag blijven of niet.

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze kan weg.

En jerreby IK KAN JE NEIT PMEN JE BOX ZIT VOL!

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    meneer de admin wilt u deze thread aub sluiten? O-) :+

6. Door deze thread open te houden kan er een centrale verzamelplek ontstaan waarin de manier van modereren duidelijk wordt voor iedereen. Ook zou het leiden tot een openbare discussie wat je wel en niet kan maken op een forum zoals dit.

En zou het eens aub een keer mogelijk kunnen zijn om eens niet meteen op de standaard manier te reageren (automatic roepen voor slotje). Maar denk eerst eens een keer na over de threads die de laatste tijd open gaan. En waarom iemand zich op een gegeven moment gedwongen voelt een thread met dit onderwerp te starten.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kanook een admin/mod pm'en of de [​IMG] report knop gebruiken... door te vragen om een slotje in een aparte thread is daarom niet nodig ... vragen om verduidelijking om een thread te heropenen is iets logischer.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oftewel, gebruik:
    Je kunt ook gewoon PM-en naar een mod of admin als je een thread dicht wil.

Deze thread heeft in mijn ogen weinig tot geen nut.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina