Natuurlijk wel, als het een goede game is, waarop veel mensen zijn, wil ik heus wel betalen, maar het moet niet heel veel worden. Ik denk dat de grens bij mij zo rond de 15 pleuro ligt.
Heb zelf geen Live maar ik zou neit willen betalen voor extra zooi... je hebt al genoeg betaald om het spel in huis te krijgen laten ze nou maar wat terug doen want zonder ons zijn die bedrijven snel kapot...
Het is heel simpel; Je hebt niks te willen. Voor een aantal grote online games moet je gewoon betalen per maand. Het gaat dan om de zogenaamde MMORPGs, Massive Multiplayer Online Role PLaying Games. Die spelen gaan altijd door en op één grote server. Die server moet onderhouden worden, er moeten nieuwe quests bedacht en gemaakt worden (althans, dan doe je het goed) en dat kost geld. Het is logisch dat de gamer daar voor betaald.
Ik wil per jaar betalen (voor xbl) en dan duurste pakket .. voor premium content wil ik kijken ... maar ik denk dat ik bereid ben om te extra te betalen
Ik vindt al het gezeik erover maar niks. Kijk, hoelang speel jij gemiddeld met een game? 30uur? Mwah, dat is aardig veel. Hmz, vergelijk je dat met een MMORPG.. waar mensen voor JAREN verslaafd aan kunnen raken is dat toch wel wat meer. Bekijk het zo: 70/60/50/30Euro voor 30uurplezier. óf 15euro per maand, voor een spel wat je enorm veel speelt(meestal), ik zou zeggen, 40uurpermaand, kom je STUKKEN goedkoper uit, ook met de standaard aankoop van het spel. Nu kun je zeggen, jah.. maar een RPG is ook leuk, doe je ook langer mee.. Klopt HELEMAAL, maar een MMORPG is meestal een stuk mooier, en iets waar je jezelf echt in verwikkeld. Ook moet je die 15euro wel dokken, anders blijft het spel gewoon niet leuk en uitdagend genoeg, en niet leuk om zolang door te blijven spelen. Ik denk persoonlijk dat een MMORPG veel mensen nog geld gaat besparen!
als ze er 10>20 euro's per maan voor vragen moet die game niet zo duur zijn, vind ik. Gewoon 30 euro!
ik ben wel bereid om extra te betalen PSO!!!!!! maar dan moet je de game zelf geen 60 euro maken... en over 2 maand ong 15 euro laten betalen...