off topic maar goed nu is et 28 graden>>> http://www.weeronline.nl/cgi-bin/ak...=SP&LANG=nl&ART=tabelle&JJ=xxxx&SORT=2&INT=24
Wat een gezeik hier. waarom word deze thread niet geclosed......dit heeft echt niks met xbox te maken, laat staan met gamen......mzzl ]:- :r
dit is van de XO2 sukkel! en een wijf heeft het al gewonnen!!!!! klote klote klote! ik durf te wedden dat ze niet eens weet wat xbox is!
ze werkt nu voor ig maar waarom staat die nou off topic. slaat echt nergens op het gaat over de Xbox Of weten jullie echt niet wat de X02 is
ja zal wel iets doms zijn... damn ik moet daar heen...... offtopic: met welke telefoon smssen jullie? (ff om de tijd de doden)
Ontopic:: ff voor de binnenkomers die niet weten wat dit (X02) voor iets is nou de X02 is een soort van beurs van allemaal nieuwe games.. netals de E3 maar dan alleen voor de xbox! Offtopic: lol, ik heb lekker (ondernemers) abonnement maaruh met welke telefoon smssen jullie? ik met Siemens S45
siemens weet ik veel welke heb ook geen zin om op mijn toestel te kijken. ik hoef gelukkig niet te zoeken naar beltegoed lekker gewoon via mijn bank rekening