win xp op 2 pc's?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door willow, 14 mei 2004.

1. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond,

ik heb sinds een tijdje een nieuwe pc, maar nu wil ik die oude ff gaan formatteren, uiteraard heb ik bij de nieuwe pc een win xp cd rom gehad..

mijn vraag kan ik deze xp ook op die oude pc zetten, dus xp op allebei de pc's hebben met het zelfde serial nummer

bvd

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, als ie het qua systeemeisen kan trekken...
    Dan moet het denk ik geen probleem zijn.

3. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    mwa tis een pentium 2 333 mhz, maar ik heb nu ook al xp professional erop staan, maar ik wil hem ff schoonmaken en dan gewoon met de legale nieuwe windows xp basic eropzetten

4. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    euhmm... XP .. een serial? dat kan dus niet, alleen met een coopedition geloof ik.. maar correct me if i`m wrong

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als xp pro erop kan kan Home Edition er ook op.
    Gewoon nummer wat je gevraagd wordt intypen die je ook ingetypt hebt bij de nieuwe pc (die op stikkertje staat van de nieuwe pc).

6. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier hebben we thuis ook op 2 pc's winxp draaien met dezelfde serial. is dus geen probleem

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Op een Pentium II :D
    Dat gaat zo traag als dikke poep, heb het zelf ook ff gehad en schiet echt niet op. Bij alles wat je wil doen moet ie laden, laden en nog eens laden.
    Windows 98 SE erop, werkt veel sneller.

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Idd. Niet doen, kies gewoon de OS die 'hot' was toen jouw PC nieuw was, en dat is idd. Windows 98 in jouwn geval. Om met XP lekker te werken heb je toch eigenlijk wel 900/1000 Mhz en 256MB ram nodig....... meer is natuurlijk altijd beter :p

Deel Deze Pagina