winamp werkte tot net nog helemaal nomraal maar nu krijg k deze error als ik iets af wil spelen: Bad Directsound Driver.Please Install Proper Drivers or select another device in configuration. Error Code: 88780078 wtf is er aande hand?? ik heb wel iets verwijderd van sound nog wat in software?? Maar ik d8 dat dat van die spyware was? weet iemand wat er kan zijn?
Tja geen id eigenlijk. Kan je Winamp wel gewoon uninstallen? Ik denk dat dat het makkelijkste is. Misschien dat dit dan de oorzaak is:
khbe de drivers van me geluidskaart verwijded, ik dombo, maar t probleem is dat ik nie weet wleke k heb en geen cdtje er meer van heb geloof ik, waar kan ik dat zien welke k heb???
Of ga 's naar Options --> Output. En dan kijken waar hij op staat. Hij moet op Waveout staan dacht ik. /edit: Of hij moet op Directsound staan..1 van de 2.
ik heb owk zoiets maar bij mij is het dat hij steeds van skin verwisseld en dan bijna krasjt best klote maja
Jo Silent, niet zo slim ouwe Kijk in apperaatbeheer wat voor geluidskaart je hebt en ga dan naar de site van die firma en dan gewoon de laatste drivers downen Wat is er met suspect gebeurt?, hij is noooooooit meer online
ik heb een probleempje in mijn winamp dat de media library telkens op dezelfde plek blijft staan, en als je dus dat window verschuift, dat je alleen de buitenkant meeneemt
Ik kick even een oud draadje.. Maar ik heb dit probleem nu dus ook wie kan mij helpen en ik kan echt nergens vinden welke geluidskaart ik heb