Hey winamp zit laatste tijd met me te fokken :{ Punt 1 : Als ik filmpjes wil bekijken zijn me kleuren helemaal verdraaid ,beeld is normaal maar kleuren kloppen niet zit een soort blauw/paarse gloed door heen. Punt 2 : als ik filmpje / nummer afluister ineens een harde ruis erdoorheen tot einde van bestand (dit schijnt met d/l te maken te hebben ????? ) dus als je hier wat meer over weet let me know plzz
Ik heb de zelfde problemen met het beeld. Ik gebruikte Winamp 3.0 Beta 3 days (02/08/02) build #466. Hoewel ik dit programma 3 weken gelden gedownload heb van de site van Winamp , blijkt het al meer dan 1 jaar oud te zijn. Ik heb net Winamp 2.91 maar weer geinstalleerd , en deze versie werkt perfect.
zijn de liedjes die je afspeeld bij punt 2 'toevallig' gedownload??? zoja: het is een actie van muziekproducers en platenmaatschapijen... (ofsow) om al het gedownload te stoppen... dus ze hebben muziek op het internet expres beschadigd zodat wij stoppen met downen omdat er toch alleen maar ***muziek uit komt...... zoniet: dan weet ik het echt niet...... ps. ik down al heel lang niet meer hoor....
Ja nummers zijn ind ged/l en wat je zegt klopt van punt 2 Hoorde dat net ook van een vriend van mij Nu nog iemand die iets meer weet over dat Beeld ?
Dat kan te maken hebben met de drivers van je videokaart.. spelen de filmpjes in media player wel goed af?
ja doOpY, 2.91 is Heeel anders dan 3.0, echt.. ik vind 2.91 veel fijner hoor, 3.0 is me wat te uitgebreid, alhoewel die functies in 3.0 wel handy zijn maja. Nog een vraagje he nu we het toch over winamp hebben; heeft iemand een plug-in/oplossing voor dit; ik wil dat winamp elke x als ik em start checkt of er nieuwe nr's in een bepaalde map staan.. bijv. "my shared folder"
ik blijf hangen bij Winamp 2.8 of daar ergens in de buurt. Ik wil niet overstappen naar Winamp 3, irritant en teveel functies. Winamp heeft mij bij gewonnen op het gebied van muziek, de WMP gebruik ik wel voor mijn films. Winamp is te uitgebreid geworden.
Ik heb 'n proggie genaamd album list en die kun je een aantal mappen meegeven waar ie mp3's in zoekt (stop je een mp3 cd in je PC dan leest ie die ook netjes automatisch in) ... en volgens mij tjekt ie iedere keer automatisch of er nieuwe nummers zijn .. 1 nadeel ... ik geloof dat dit alleen goed werkt met hele albums, schijnbaar pakt ie namelijk bij mij in de lijst m'n hele mp3 ongesorteerd lijst als het meest dominante nummer en dan eehmmm is dat nummer 8 uur lang ofzo
Zo heb nog even gezocht en heb me wmp 9 maar als primary ingesteld voor filmpjes of Quicktime tot nu toe gaat het goed
Winamp zuigt op het gebied van video's. bij mij is het idd ook blauw, gebruik er een ander programma voor. (voor muziek blijft winamp de beste )
Nee ik had het over Winamp 3.. op gebied van muziek ben ik er nog geen problemen mee tegengekomen en langzaam vind ik 'm ook absoluut niet
het draait heel zwaar schijnt.. Veel geheugen innemend enzo.. Met een snelle pc (die jij misschien hebt) zal je er niets van merken.
welke boxen heb je ik heb 5.1 enne ik heb ook steeds ruis maar via de geluid manager moet ik dan steeds veranderen van 5.1 naar 4.1 en weer terug naar 5.1 dan is de ruis weg