Winamp

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door De Grote J, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. De Grote J

De Grote J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Winamp gedownload en ik wou graag mn skins veranderen. Dus ik ga naar de officiele site van Winamp zodat ik zeker weet dat ik goede skins heb. Maar telkens als ik een skin download gaat 'ie automatisch terug naar zn orginele classic skin...

Dus m'n winamp staat op modern skin, ik download een skin, en hij gaat naar classic...

Ik heb 'm al opnieuw geinstaleerd en ik heb verschillende skins geprobeerd...

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

2. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    En als je hem nou is selecteerd.. Rechtermuisknop op winamp bovenaan > Skins > en dan selecteren..

3. SupahMaster

SupahMaster Guest

Idd!

En misschien kan je voordat je een topic opent even eerst de http://forum.xboxworld.nl/search.php Zoekfunctie gebruiken?

4. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat zou die vinden als die die zoekfunctie zou gebruiken? Ik vind in ieder geval geen centrale winamp topic en in die andere winamp topics worden andere vragen gesteld, dus....:{!!

5. SupahMaster

SupahMaster Guest

nee maar gwoon zoeken op winamp. Daar zijn ze vast wel ooit over aant discussieren geweest en had iemand hetzelfde probleem

6. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En moet je dit meteen 4 keer posten? :confused:

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat je zegt, gebruik de zoekfunctie misschien zelf even zoeken of er een topic over is. Zodat je een concreet voorbeeld kan geven? Ik zelf heb net even gezocht, en ik vind niks. Zoek jij nog even, en laat zien welk topic je gevonden hebt. Misschien heeft hij wel gezocht, alleen niks gevonden. Wat goed zou kunnen aangezien ik ook niks gevonden heb en Raafke ook niet. Frih$ aftrek voor jouw :D .

8. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Per....on...ge...luk?

:{

Topic over winamp trouwens:
    1
    2
    3
    4

Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mijn god zeg, jij bent echt een van de weinige members hier die mij echt het bloed onder de nagels vandaan haalt. Je hebt geluk dat ik geen admin meer ben... :{

@TS: Welke versie van Winamp heb je? Als je skins downloadt voor versie 3 en je hebt versie 5 (of andersom) dan werkt dat natuurlijk niet.

10. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijker kan haast niet lijkt me. Tijd voor het enorme kettingslot.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina