Tja, ik dacht laat ik maar eens een cd'tje branden... Ik heb nu dus Winamp 3, maar als je MP3 op de Xbox wil pleuren dan moet je eerst overzetten naar .WAV bestanden. Ik weet wel hoe dat moet met Winamp 2 (ja ik heb dat artikel ook gelezen), maar kan dat ook al met Winamp 3?! Ik zat namelijk te zoeken naar die pug-ins om ze om te zetten, maar ik kan ze niet vinden. Nu heb ik ook Winamp 2 weer gedownload, maar die gebruik ik verder toch niet meer. Weet iemand misschien waar ik een plug-in voor Winamp 3 kan downloaden? Of is die er gewoon nog niet?
ja ik vond dit ook al vaag,ken het zelf ook niet vinden, gebruik nu de optie van nero zelf maar, die kan bijna realtime mp3's omzetten,maar best irri dat winamp het niet meer heeft, of verstopt heeftr.
Ja, ik begin me af te vragen waarom ik dat Winamp nog gebruik. Je kunt ook afspeellijsten in dat Mediaplayer maken dus...
Hoi, Wat doe je moeilijk zeg.... Wist je dat NERO gewoon MP3's wegbrand als audio cd? Open NERO.....nieuw CD....Audio CD.... Dan krijg je een folder view.....selecteer de MP3-tjes die je wilt wegzetten naar je audio cd en zet ze in de juiste volgorde. Daarna klik je op burn en je audio cd word gebrand. En klaar is Clara
voor plug-ins en heel veel andere skins enzo moet je kijken op www.winamp.com, als je goed kijkt kan je terug via een link(erges rechtsbovenaan de site) naar winamp2, daar kan je skins van winamp 2 zoeken. Miljoenen.Want winamp2 is uiteraard ouder. *tip*: als je winamp 3 nog hebt, kan je ff zoeken naar een CD-ripper, (gebruik zoekfunctie) en je kan al je cd s op je compu zetten, in een paar minuutjes. daar had ik winamp3 voor bewaard, alleen nu heb ik zelfs daarvoor een ander programma, omdat winamp3 toch best wel zuigt in gebruik. en skins bij winamp 2 vind ik persoonlijk koeler(heel veel porsche).
dit kun je doen met windows media player maar de meeste brand programma doen dit al uitzichzelf. Met Windows media player kun je ook rechtstreeks een cd branden.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een MP3 overzet naar een brandbaar file-type. :{ Heb er totaal geen verstand van. /btw, heb Nero niet
download dan nero als demo ofzo... of zoek op www.download.com naar 'mp3 2 wave' dan vind je zoiezo wel een converter en dit kan beter volgende keer in: Overige console's + PC / Internet
"Roxio", maar heb ok Download.com meerdere programma's gezien om MP3's te kunnen branden. Hoop dat dat werkt, maar toch wil ik nog steeds weten hoe ik hem overzet.
Winamp 2.9 met de "Nullsoft Disk Writer plug-in" (zit standaard bij die wat 'grotere' versie's van Winamp) - Heel simpel.
Al gelukt, gewoon zoeken op MP3 Converter op Download.com en je krijgt genoeg keuze. Bedankt voor de hulp.