1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8 (deel 2)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 23 mei 2013.

  1. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er anders zeer content over. Ik zie wel wat in het terugbrengen van de startknop als optie en als tegemoetkoming voor de nog ontevredenen, maar als er geen klassiek startmenu aan vast zit zullen zij ontevreden blijven... Dan zit de startknop dus weer alleen in de weg.

    Doe mij maar gewoon alles optioneel: startknop, functie startknop (Modern UI / traditional start menu), boot (Modern UI / desktop).

    Maar de startknop toevoegen maar klassieke startmenu weglaten is gewoonweg zinloos. :emo:
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mensen haten verandering,

    [​IMG]

    Het is gewoon een kwestie van wennen, daarna merk je dat het toch wel veel chiller is.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij heb ik inderdaad ook al heel vaak dat Stewie filmpje gepost. Nog maar een keer. http://www.youtube.com/watch?v=LHpdgHTINik

    Als je het vorige topic een beetje in de gaten had gehouden wist je wel dat er meer mensen dan Willem en Nachtbrenger zijn die het wel goed vinden. ;)

    Windows 8 Metro >>>>> Klassieke troep.
    Hopelijk kan ik die startknop van 8.1 uitschakelen. Wie wilt die shit nou.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yep mee eens hoewel ik wel moet zeggen dat ik liever het design had gezien een beetje zoals ze met WP hebben gedaan dan zou ik het toch nog iets beter hebben gevonden.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb niks tegen verandering en ook niks tegen Microsoft (voordat we dat weer krijgen). Maar ik vind sommige features in Windows 8 door Microsoft opgedrongen veranderingen, die niet optimaal werken op een desktop computer waarbij ik een toetsenbord en muis gebruik. Plus het feit dat ze me geen keuze geven om te kiezen voor hun features neem ik ze kwalijk. Om het dan als gebruiker maar te gebruiken onder het mom van "het is een kwestie van wennen" vind ik echt onzin.

    Krijg op m'n werk de laatste tijd ook steeds meer mensen over de vloer die moeite hebben om een connectie te maken tussen het bedrijf en laptop via Citrix, waar dat voorheen met XP en Windows 7 een stuk duidelijker voor hun was. Voor de gemiddelde gebruiker is Windows 8 echt te omslachtig.

    Van een paar XBW'ers weet ik dat ze alles "super awesome epic" vinden wat Microsoft released, sorry dat ik je was vergeten Dulle :+
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb een laptop met Windows 8. Als ik de klep open, dan start Windows automatisch op. Ik wil dat dus even niet he? Hoe kan ik dit aanpassen? Ik dacht het te vinden bij de energie instellingen, maar dat had ik geen succes. Iemand tips?
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk juist dat voor de gemiddelde gebruiker Windows 8 juist een stuk toegankelijker is. Veel dingen zijn veel simpeler geworden en er zijn meer features afgeschermd (wel toegankelijk maar niet 1,2,:cool:. Het zorgt ervoor dat de OS een stuk gebruiksvriendelijker is voor de meeste gebruikers. (voor o.a. papa, mama & pake en beppe) Maar op hetzelfde moment zijn de wat afschermde features nog steeds beschikbaar, alleen moet je dan wel ff uitvinden hoe en wat.

    Kijk hoe dat werkt met Citrix, dat weet ik dus ook niet :+.

    Het grootste probleem wat men heeft met Win 8 is de startknop metro interface, terwijl het eigenlijk een nieuwe visie op de startknop is. Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt.

    Nu heb ik ook een WP, dus dat scheelt dan ook weer :).
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik word niet graag vergeten! :+
    (Modder en Jorrie vonden het ook een prima OS :p)

    De meningen zijn flink verdeeld. Maar als je W8 met normaal startmenu etc wilt, waarom wil je dan uberhaupt W8? Kun je net zo goed W7 behouden. :9 Ja, er zijn wat veranderingen 'under the hood', maar de gemiddelde gebruiker merkt dat toch niet. Voor mij is het meer een keuze tussen welke visuele ervaring ik wil; Metro of oldskool.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Argh, ik en m'n vertrouwen in Mycom, nu krijg ik pas m'n tablet de dinsdag... -_-''
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Als ik het nu begrijp kan je met Windows 8.1 je tegels nog groter instellen?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Windows 8 is gewoon wennen maar als je het gewend bent werkt het prima :)
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    'Nokia onthult Windows 8-tablet in juli'
    Meer op Nu.nl

    Zou wel een goede concurrent kunnen zijn van de Surface!
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    wat is een goede app voor het weer?
     
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Regenmeter
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    kut, verkeerde thread :+ moest WP8 hebben
     
  16. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Alsnog regenmeter.:+
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat heeft best wel lang geduurd met de Nokia tablet,
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat doet Regenmeter wat de standaard Weer app niet doet?
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Windows 8 games gaan lekker voor de challenge :cool:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had mijn mond moeten houden. :+
     

Deel Deze Pagina