1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Moet je bij Store > Instellingen > Voorkeuren > Allebei op "nee" zetten
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Aaaah bedankt man!
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Bij mij sluit ie niet eens af, hij start altijd opnieuw op omdat ie een fout heeft 8)
     
  4. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik heb windows 8 gewoon geinstalleerd, niet dualboot. Hoe moet ik, mocht het zijn dat ik hem opnieuw moet installeren, de software op een HDD zetten? Zodat ik hem vanaf daar opnieuw kan installeren? Is dit uberhaupt nodig?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tips qua apps: YouTube RT en Tweetro
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    ??:9
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je gaat toch zeker geen geld betalen voor een YT app? :+

    Net mijn €15 terug zitten vragen van HP, maar sommige benodigdheden zijn wat vaag. :p Willen ze nu de naam van de verkoper of winkel? Willen zij mijn bestel of registratiebevestiging (code) van W8.
    Mja, heb maar wat gedaan. Hopelijk is het goed. 8) Eerst mijn registratie nummer en bij het screenshot een screen van de bestelbevestiging. Dom gedoe. Dat ze wat duidelijker zijn.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Tegenover die vorige Windows versie moet je nu een hoop extra stappen doen. Waar het vroeger gewoon "Start -> Afsluiten" was heb je nu verschillende manier.

    1) Charm side-balk openen -> instellingen -> aan/uit kiezen -> afsluiten
    2) Naar de metro GUI gaan -> Vergrendelen -> lock screen wegschuiven -> afsluiten kiezen. Met Windows + L versnel je deze mogelijkheid
    :cool: Windows + R -> "shutdown". Is softwarematig nog de snelste keuze. Hiervoor kan je ook een script zetten op je bureaublad ofzo.
    4) Gewoon op de powerknop van je pc drukken

    Dus wat mij betreft is het nu wel een heel gedoe om je pc gewoon af te sluiten.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, vooral als die balk niet verschijnt. Hebben jullie daar geen last van? Soms komt-ie gewoon niet! 8)
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Klopt, die Charm balk lijkt soms niet te verschijnen.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog nooit gehad dat die balk niet tevoorschijn komt.
    Ook bij W7 zul je het vast langer kunnen laten duren dan nodig is. 1 en 4 zijn de enige die ik gebruik, waarvan 4 de snelste is natuurlijk. Maar de eerste vind ik nauwelijks langzamer dan de W7 manier. Misschien een klik of 2 meer, maar om het een heel gedoe te noemen. 8)
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Man, man, man wat een vragen hier allemaal 8) zit zo eens te lezen en zie alleen maar vragen 'hoe moet dit, hoe moet dat' damn, maar ga door! :9

    ps. misschien een kleine tip, maar er worden ook veel vragen beantwoord op Google
     
  13. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    AgainO-)
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Als er niemand reageert en het staat nog op dezelfde pagina, neem ik aan van niet hé :{
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Wat denk je zelf..?
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand al van Windows 8 de balen van gekregen?
    @ Excess-Denied: Er komen zo veel vragen, doordat Windows 8 verschrikkelijk " Onlogisch in elkaar steekt. " Vandaar.
    Ik Installeer 'm wel weer, over een 7 maanden ofzo. Als alles goed werkt! :)
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Op de console is het logischer uitgewerkt. 8) Ik heb hier nog een systeem staan met Win 7 en dat voelt voorlopig nog steeds beter aan. :p
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Geloof ik best, ik heb zelf de Preview geprobeerd maar blijf voorlopig zelf ook gewoon op de desktop bij Win 7. Maar ben wel van plan een tablet te kopen en daar lijkt mij Win 8 dan wel weer goed tot zijn recht komen. Al komt het bij lange na niet zo 'awesome' over als Windows Phone wat gewoon geweldig, geniaal, prachtig, super, cool en natuurlijk kei gaaf is! Gelukkig is daar maandag weer een presentatie van.

    Ik had gehoopt dat Win 8 meer op Windows Phone leek maar dat is het bij lange na niet, net zoals 'Metro' op de Xbox (wat van mij ook niet had gehoeven!).
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Niks mis met Windows 8, hoor. Ik gebruikte op Windows 7 ook al nauwelijks het startmenu. :+

    En het is een stuk sneller, dat is dus een enorm voordeel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina