1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ok... lastig. :p Ik laat dus nooit meer iemand inloggen met eigen gamertag om games te spelen. 8)
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zekers splitscreen gebruik ik sowieso continue, wil ook echt nooit meer terug naar Win7 :)

    Heb ook nog 0 problemen gehad dusver, het was ff de kleine dingetjes uitvinden maar als je de logica doorhebt werkt het gewoon erg fijn en snel.

    Denk dat veel mensen gewoon niet kunnen(willen!) wennen aan een nieuwe interface, hoeveel beter en sneller die ook mag zijn.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Kun je beter nu W8 kopen, straks word ie weer duurder ;).

    Ik denk dat ik Windows 8 maar even opnieuw moet installeren, heel veel programma's crashen vlak na het opstarten:mad:.
    Waar kan ik de ISO file van Windows 8 vinden?
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heeft er iemand al een xbox friends app oid gevonden btw? Met een livetile met friends die online zijn zeg maar

    Zoals dulle zegt dus een nieuwe user aanmaken :+

    http://www.firstview.info/ms/win8enterprise/en_windows_8_enterprise_x64_dvd_917522.iso

    Wel Enterprise x64 dus
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ja ik kan m natuurlijk ook downloaden, maar staat ie niet ergens op mn pc?
    Heb trouwens Pro.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Geen idee :+ ik kreeg die link van culgames bij m'n order
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zie Windows 8 niet falen, maar ik vindt het jammer dat men dit Windows 8 gaan noemen. Terwijl je dood leuk nog Windows 7 zonder startknop draait. Ik noem dit meer Windows 7.8 imoh. ;) Metro gebeuren is Windows 8, maar de rest is simpel weg Windows 7.. Of heb ik het mis?:+
    De helft van de apps die je kunt downloaden via de Marketplace werkt op Windows 8 en de rest op Windows 7. (Je draait in preciepe 2 besturing systemen, te minsten zo zie ik het!)

    @ Remcom00 Ik heb windows 7.8 = 8 al lang gekocht, maar nog niet overtuigd om het blijven te draaien. ;)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Windows 7.8? Echt? En va W95 naar 98, naar W2000 en ME dan? Dat waren ook geen echte nieuwe besturingssystemen dan? Van XP naar Vista naar W7? Buiten lichtelijk veranderde looks dus ook niks nieuws. Volgens jou telraampje zitten we dus eigenlijk nog bij Windows 2.6 ofzo 8)

    En W8 heeft wel een startknop. Staat met grote letters 'Start' bij. :+ Dat is de Metro UI waar je dan in terecht komt.

    Verder zijn er volgens mij genoeg veranderingen achter de schermen en visueel om dit een volwaardige upgrade te noemen.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb voor mijn vader's verjaardag W8 voor hem gekocht, maar die standaardtegels werken voor geen meter.

    Als ik er op klik, komt het pictogram fullscreen, en sluit dan gewoon weer af, en ik snap er geen reet van.:+

    Iemand een idee?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hoe werkt dat splitscreen?
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je mist 1 ding; Microsoft noemt dit een heel nieuwe besturing systeem, maar dat is het in theoretisch niet.
    Ja, Windows lijkt inderdaad erg veel op elkaar. Van Windows ME tot Windows 7 zijn meer upgrades. :cool:
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Zoals je programma's afsluit (dus boven vast pakken en naar beneden slepen) ipv naar beneden sleep je naar links. Dan open je nieuw programma/bureau blad die zal er naast komen. En je kan makkelijk switchen
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    gevonden, scherm verdeling is dan wel 2/3 voor de ene app en 1/3 voor de andere.

    en ik wist niet dat je zo aps afsloot :+

    edit: en snap dat nog steeds niet helemaal geloof ik. De app wordt dan alleen kleiner?
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Maar je kan heel makkelijk switchen van 1/3 2/3 naar 2/3 1/3
    Werkt voor mij ideaal als ik verslag aan het typen ben, bij mij is Word 2/3 en Chrome 2/3 goed lees- en bruikbaar alleen dan moet ik wel steeds even switchen maar dit gaat sowieso makkelijker als eerst.
    Jammer dat ze geen sneltoets voor switchen hebben.

    Maar je kan bijvoorveeld ook Chrome op 2/3 en contacten/berichten 1/3 deze apps passen zich namelijk goed aan bij 1/3 formaat
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eh? Dat is juist mijn punt. Dit is minstens net zo goed een nieuw besturingssysteem als dat al die anderen dat waren. Misschien nog meer omdat dit de grootste verandering is sinds de overgang van Windows 3.1 naar Windows 95 is. Alleen al vanwege de looks en de veranderingen in functionaliteit wat dat met zich meebrengt.

    Waarom die directe vergelijk tussen ME en 7? Geen idee of er meer upgrades zijn dan bij W8, maar gezien er een aantal versies tussen zitten is het niet meer dan logisch dat er een hoop upgrades zijn na 9 jaar. 8)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Tsja, als we het zo bekijken is er nooit meer een nieuw besturingssysteem uitgekomen sinds de switch van DOS naar een grafisch besturingssysteem. :+ (@ Leis)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe lang loopt die upgrade-actie?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bedoel je die waar je voor €15 W8 kunt bestellen? Tot 28 februari:
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik doe zometeen wel een verse install van Windows 8, straks even back up en dat soort ongein maken.
     
  20. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Damn ik ben een stukje verder gekomen. Nu heb ik een 2de partitie gemaakt maar waarneer ik windows 8 wil installeren op deze partitie zegt hij :

    Het kan niet op deze partitie omdat het pgt-partitiestyle is ( zoiets )

    Iemand hoe ik dit kan oplossen ? Ik heb partitie al verwijderd en opnieuw gedaan en ook gerformateerd. Maar helaas. Niks werkt inpreciepe.

    ~~~~Update~~~~

    Niet meer nodig, partitie volledig verwijderd en een hele nieuwe partitie gemaakt met een andere poort. En tadaaha hij deed het :D Eerste ervaring : stuk sneller :D helemaal happy haha

    Alleen weten jullie hoe je apps killed ? want ik heb het gevoel dat wanneer je van bijvoorbeeld internet of van skype doormiddel van de windows toets weer terug komt op je metro ui, het gewoon nog in de achtergrond doorloopt.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina