wat ik wel nog vaag vind dat linux op de xbox kom terwijl Microsoft en linux tegen elkaar zijn. moes er gewoon effe uit vind het nogal vaag
Ow hij is nog open!!! Nou het was ook niet de bedoeling van ms om linux op de xbox te laten draaien. Er waren gewoon een paar slimme gasten die tijd teveel (of die het gewoon voor de lol of geld deden) hadden en die hebben speciaal een versie van linux voor de xbox gemaakt goed he
Re: vaag nee het gaat erom dat je linux niet op je xbox krijgt zonder zon beruchte chip waarover je hier niet mag praten
Nou ik vind het bij xp wel handig dat het installeren van soft en hardware zo goed gaat. En BTW ja kan niet spreken van linux er zijn namelijk 100den versies van linux. dit komt doordat(misschien wist je het al) iedereen er mee mag doen wat ie wil en linux heel makkelijk aan te passen is.
Op het hoofdkantoor van XBW: "..... ZZZZZZ ......." " .... ZZZZ ..... " " ....... ZZZZ, ja Tina morgen weer volleyballen, ZZZ ...." " ...... ZZZZZZ ........" edit Ontopic: en ja, ze hadden het wel voor geld gedaan, en niet zo weinig ook, wel moet je een Muis en een Keyboard op je box aan sluiten, maar ..... ya know /edit
/me schrikt wakker Tja.. in jouw vorige thread vraag over mensen die het al hebben, en daarvoor moet je dus echt je Xbox omgebouwd hebben, in deze thread gaat het dus daar niet over, maar gaat het over.. maar jah.. als uit deze thread niks zinnigs komt, of het alsnog naar de illigale praktijken nijgt, gooi ik er alsnog een hangslot op.
als je linux wil draaien op je xbox moet je hem ombouwen, aangezien we het daar niet over willen hebben wordt deze gesloten
Xbox ondersteund geen linux Linux is voorlopig alleen mogelijk met een modchip.... verder wensen wij hier geen mededelingen meer over
Iedereen word opeens wakker Ach.. ze hebben wel gelijk. Als je Linux op je Xbox wil moet je toch je Xbox ombouwen. En dat is illigaal en blabla.. ik moet strenger zijn! *slaat zichzelf