windows install werkt niet!! HELP!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ITNL3, 16 feb 2006.

1. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Hallo, ik zal even mijn probleem!! uitleggen:

allereerst zal ik beginnen met dat ik 2 officiële versies heb van windows xp pro! Dus voordat er iemand daarover begint _O_ Het probleem is dat een aantal dagen geleden windows opeens een of andere registerfout gaf bij het opstarten. Dus ik denk van "rommel, opnieuw installen" eerst nog geprobeerd het register te repairen dmv de repair map in windows. Nouja dat werkte maar dat is heel je register kapot dus toch maar opnieuw installen. Ik heb mn hd dus ingedeeld in C en D (D is voor data, C voor windows) Dus bij setup van windows heb ik c geformateerd als ntfs. Hierna kopieert setup de bestanden naar de hd. So far, so good... Maar na het opstarten van je pc blijft ie dus hangen net voordat ie windows zou moeten installen van de hd... Niet grappig!! Nouja werkt dus niet, ik denk dat het wel weer werkt als ik óók de D schijf formateer maar het probleem is dat daar data opstaat die ik écht niet kwijt mag!!

Ik heb echt álles al geprobeerd!! Zelfs het gedrocht linux als bootdisk gebruikt maar die kan niks met windowsschijven. Ik wil dus gewoon de data via netwerk even naar een andere pc (deze) kopieeren. Ik heb ook PE builder gebruikt maar die ondersteunt mijn netwerkkaart niet ofzo |:- snap het ook niet. Maar kan iemand mij helpen?? Ik ben je eeuwig dankbaar. Zit nu al 1 week zonder laptop... Dit werkt ook niet :mad:

Voor alle duidelijkheid, het betreft een Dell inspiron 510M laptop met windows xp pro

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien eerst Windows erop zetten?

3. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al een dual boot geprobeerd? Dus twee verschillende Windows besturingssystemen gebruiken om de boel in ieder geval te redden, waarna je hem desnoods helemaal leeg kan maken.

4. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar is hij dan al begonnen met installen dus dat blauwe 'windows' scherm?

daar had ik eerst ook last van, en toen heb ik al mijn niet nodige hadware(tvkaart, netwerkkaart, firewire kaart ed) losgemaakt en toen werkte het wel:confused:

Deel Deze Pagina