No offence, maar is het gebruikelijk om een banner van een andere site te deeplinken en zonder verder commentaar hier neer te plempen?
Ik heb em. Maar ik houd het toch op iTunes voor muziek lekker licht, overzichtelijk. Ik kan niet meer zonder.
Mwah, waar je al die extra dingen van WMP voor nodig hebt(meestal weet ik toch echt wel wie de artiesten zijn...). -muziek afspelen -online radiozenders? -CD's kopieren(muziek van CD af) -muziek op CD's zetten Meer vraag ik niet, Maar tegenwoordig moet je een koelkast met een zonnebank eraan vast hebben Maarja, zal wel over een half jaartje downloaden, gebruik WMP alleen om Halo3 teaser te kijken
Ik gebruik nooit iTunes (omdat ie mn iPod niet meer herkend en nog geen zin om mn pc te herinstallen). WMP gebruik ik alleen voor filmpjes. Voor muziek is Winamp het ding voor mij. Lekker te skinnen en werkt perfect. Vind WMP 10 tov WMP9 maar niets en weiger dus ook steeds de update te downloaden.
Ik heb WMP 11 al een paar daagjes en deze is veel beter dan WMP 10! Vooral de library is stukken beter / overzichtelijker geworden met verbeterde search / tag engine maar dit geldt eigenlijk voor de hele player veel cleaner en qwa gebruiksgemak is ie stukken vooruit gegaan en URGE is ook zeker niet slecht. Mijn favoriete player op dit moment.
Sinds de update (waarop je elke keer als je winamp start vriendelijk of gewezen wordt) kraakt sommige muziek in winamp :{ Deden ze niet, en doen ze ook niet in bijv. WMP Niet zo'n goede updat dus imo.
Ik vind hem er ook wel dik uitzien, alleen jammer dat de "playlist" een andere kleur blijft als je de skin bijvoorbeeld donkerblauw maakt. Dan heb je dus een mooie donkere WMP, met een witte playlist erin geplakt. En en repeatfunctie \o/
Nee ik heb gewoon wmp 11 over wmp 10 geinstalleerd..Ik had al wel divx / xvid codecs en NVIDIA PureVideo Decoder geinstalleerd maar dat was al zo bij wmp 10 maar die heb je voor Halo 3 Trailer niet nodig..
Dan ligt het waarschijnlijk gewoon aan het feit dat ik op een centrino duo core draai. Pakt hij niet goed ofzo, met tony hawk renderd hij ook heel vaag.
Mijn IPod word ook al niet meer herkent, was van de ene op de andere dag, echt raar. Bij mijn PSP hetzelfde, zelfde dag gebeurd, echt vervelend