Windows Media Player 11 fout!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Berrie, 28 jul 2006.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Lo,

Ik heb nu Media Player 11 geinstalleerd, en als ik hem opstart en naar m'n Bibliotheek wil gaan, dan staat m'n lijst die ik eerst had er niet meer!:eek: Ik heb tijdens de installatie wel de goeie gekozen. Maar in m'n bibliotheek staat dus niks meer. Balen... Toen ik overschakelde van WMP 9 naar 10 had ik daar geen problemen mee.

P.S. Er moet nodig (weer?) een centraal topic aangemaakt worden voor WMP.

/Edit: Ik heb m'n oude lijst al terug. Of hij compleet is weet ik niet. Maar is er een manier om gewoon simpel alle nummers onder elkaar te krijgen zoals in de voorgaande versies? En niet in allemaal groepen verdeeld met Album afbeeldingen enzo? Ik word er echt gek van.

Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik kan je niet verder helpen hoor, maar 11 is wel even wennen als je 9 of 10 gewend bent ja. Vraag anders een aan een Mod. of hij dit topic verandert in het centrale Media Player topic, want ook ik heb een vraag!

Als ik een video-bestand kijk via WMP11 en ik maak daar een Print-Screen van met de knop Prt Sc/Sys Rq en ik 'Plak' die in Paint, sla hem op en bekijk hem in de map Afbeeldingen/bla/bla/bla is het gewoon het WMP11 venster met een zwart/paars vlak. Hoe kom ik hier vanaf?

3. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    bij deel 9 en 10 is dit ook zo, is een beveiliging d8 ik zo kun je geen auteurs rechten schenden en blablabla

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me niet. Maar nu wil ik maar weer gewoon WMP 10 installeren. Maar dat gaat niet omdat ik nu 11 er op heb staan. Maar hoe krijg ik 11 weer weg? Bij configuratie scherm lukt het niet.

5. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens in de FAQ van Windowsmedia.com; daar staan allerlei procedures en meldingen omtrent Windows Media Player 11 want het is nog een beta-versie. Garantie op uninstall is dus niet op alle PC's van toepassing en in het ergste geval zal je Windows moeten herinstalleren.

6. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
  7. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een vraagje over wm11 namelijk waar kan je het beeld lichter zetten ik kan die menutjes in deze versie niet terug vinden

Deel Deze Pagina