windows media player 11 problemen xbox360

Discussie in 'Algemeen' gestart door SteZZz, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteZZz

SteZZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    help help
    ik heb nu net 10.000 mp3tjes toegevoegd in men bibliotheek van men windows media player maar als ik connect met men xbox360 dan zie ik alleen die 2 standaard windows geluidjes van mozard enz. maar dus niet mijn 10.000 liedjes, ben er nu 2 dagen mee zitte klooie (waaronder 1 dag vol om alles toe te voegen). nu kan het misschien zijn dat de files op een andere server staat (windows share) maargoed ook mp3 die op men desktop staan komt niet voor in de lijst.

kan iemand me aub helpen......
    mijn dank zal groot zijn :) lekker chille op de muziek :p\o/

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Heeft dit iets met games te maken. :confused:

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan uberhaupt geen verbinding van mijn pc naar me xbox maken dus dat wil ik ook wel eens weten.:{

4. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    zeg dan gelijk waar die wel moet zijn...
    klik

6. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik je media connect programma? Want daar moet je de map(pen) waarin je je mp3 bestanden heb staan delen via media connect. Als t via media player gaat of iets anders moet je misschien ook via dat programma proberen de map te delen

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad !!

/Mod Zeg Melbuuln, laat me toch niet al die moeite doen met typen als jij de thread toch sneller sluit! ;) - the matrix

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar al te waar, er is een verschil tussen behulpzaam zijn en zeuren.

Anyway, SteZZz, allereerst welkom op ons forum! Zoals iemand hierboven al opmerkte, deze vraag heeft vrij weinig met Xbox 360 Games te maken. Daarom staat deze thread hier eigenlijk niet goed op zijn plek. In het Xbox 360 Algemeen/Hardware forum zijn al deze vragen op hun plaats en vanwege de drukte hebben wij centrale topics voor alle soorten problemen. Zoals Cookie X al zei, jij moet even een kijkje nemen in het volgende topic: Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD . Omdat deze thread hier verkeerd staat, wil ik je vragen of je in die thread je vraag opnieuw wilt stellen (toevallig vroeg daar iemand anders precies hetzelfde vandaag).

Ik weet niet precies hoe het zit, maar staan er bij de menu's bovenin WMP niet ergens wat opties wat betreft het delen van media?

Dit topic gaat dicht, laten we verder gaan in de thread die Cookie X je net linkte. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina