1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Die gele nokia moet ik hebben. :9
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik twijfel nog tussen de Samsung Omnia 7 i8700 16GB Black
    en de HTC PRO 7 iemand een suggestie?
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Samsung Omnia 7 zijn veel problemen mee met de NoDo update, maar dat is uiteraard niet iets waar je voor de rest rekening mee moet houden dat lost MS wel op. (hoewel de fout blijkbaar bij Samsung ligt!). Ik ben zelf meer van HTC, maar vind de Samsung er ook erg goed uitzien. :)

    Binnenkort komt ook de HTC HD7S uit...
    [​IMG]

    Had trouwens wel verwacht dat je er al 1 had Fardo, jij als Xbox liefhebber! :D
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Het is de Omnia geworden. Ik wil hem voornamelijk voor soial media gebruikenen ik vond de foto's een stuk mooier. Misschien datik voor mijn vrouw een htc hd7s ga bestellen. ;) ik wachtte ff af tot mijn abbo afliep en ik wilde eigenljk geen moeite doen om live op wp7 aan de praat te krijgen, maar goed blijkt ook niet zo lastig te zijn ;)
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee dat is zeker niet lastig, ik denk dat jij ook al wel een US account hebt op Xbox Live?! Dat is alles wat je nodig hebt! En niet vergeten dat je wel je telefoon moet installeren met dat live account dus niet de Nederlandse die kan je namelijk later alsnog toevoegen. Het US account zorgt er namelijk voor dat je alles gewoon kan gebruiken (Xbox Live, Marketplace, Bing Maps etc).
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had nog niet van windows phone 7 gehoord. Ziet er allemaal wel leuk uit. Heb nog een jaar abbonement dus moet sowieso wachten. Tegen die tijd is er een goede ondersteuning in nederland denk ik.

    Wist niet dat Dell, Asus en Acer ook telefoons maakten.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Acer maakt al behoorlijk lang telefoons. KLIK Net als Asus... KLIK

    Dell nog niet zolang hun WP7 telefoon is volgens mij de eerste die hun zelf uitbrengen, te samen met een Andriod versie.

    Dit jaar idd support voor Nederlandse gebruikers, ik hoop dat dan WP7 hier in NL dan ook wat meer mensen de overstap maken.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Loopt het in de landen waar de support goed is wel goed?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Kan je dan met je Nederlandse ounten dan ook aankopen doen of moet je dan je amerikaanse account gebruiken ;) ik ben benieuwd ik hoop hem morgen/over morgen binnen te krijgen dan kan ik afscheid nemen van mijn iphone
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sinds februari zijn er wereldwijd +/-3 miljoen verkocht.

    Dat is zeker niet verkeerd, WP7 slaat aardig aan. Helaas is er voor onderandere NL nog steeds geen support maar ik denk als eenmaal WP7 hier officieel is dan de verkopen oplopen maar nu zijn mensen (terecht) nog wat voorzichtig met de aanschaf van een WP7 toestel.

    Je kan alleen aankopen op dit moment doen met een credit card en een Amerikaans account. Een pagina terug heb ik een link gepost waar in uitgelegd word hoe dat werkt. :)
     
  11. sydd

    sydd Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu een Amerikaans account instelt, kun je dan later je Nederlandse account ook nog wel toevoegen?
    Is de 16gb versie van de Omnia 7 al gesignaleerd in Nederland?
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja je kan altijd je Nederlandse account later toevoegen onder Settings >> email & accounts >> add an account. :)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Heb je een amerikaanse credit nodig of kan je ook met je nederlandse account en credit card betalingen doen?

    Ik krijg hem vandaan binnen :)

    Werkt de zune pass hier ook?
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Weet ik niet, heb me daar nog niet in verdiept. Lees wel overal dat er heel veel mensen zijn die het jammer vinden, dat WIJ (mensen in de EU en buiten de VS) haast niks kunnen doen met WP7 en alles met een omweg moeten doen. Dus ga er maar van uit dat alleen Amerikaanse creditcard en Zune Pass werken...

    Edit: morgen begint trouwens MIX11 daar zullen heel wat dingen voor WP7 aangekondigd worden, dus we wachten met spanning af! :)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2011
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik mag eind dit jaar een nieuwe telefoon uitkiezen, waarom zou ik juist WP7 kiezen ipv Android of een ander besturingssysteem?
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]8Xm-_gbmcM4[/yt]

    Nieuwe ad van de Mix11 beurs...

    Daarnaast nieuwtjes over de volgende firmware update genaamd 'Mango' ook wel WP7.5

    Nog een leuke speedtest van WP7 met IE9 vs Android en iOS
    [yt]Or3wvF9ts0I[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Hmm ik heb nog een idee om ons probleem op te lossen ;) ik ga eens kijken of dat werkt en dan post ik hem wel hier
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ben benieuwd Fardo, hoe bevalt je telefoon?

    Spotify voor Windows Phone 7


    En nog wat cijfertjes van Microsoft in zijn geheel ook van de Mix11 beurs.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  19. sydd

    sydd Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm een verkoper in een belwinkel wist mij te vertellen dat alle windows phones binnenkort op de budgetstapel zouden liggen.
    Geen hond kocht het en het zou niets worden...zijn woorden..
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat is onzin... Weet je waarom ze in de uitverkoop gaan? Ze gaan in de uitverkoop (met uitzondering van de HTC HD7) om meer te verkopen, daarnaast plaats te maken voor een nieuwe lading aan WP7 toestellen zoals de HTC Manzaa, Nokia en LG komt ook weer met nieuwe toestellen. Dus niks van waar dat zal wel weer zo'n Apple freak zijn. Wacht maar af, de WP7 telefoons komen nog dit jaar officiel uit in NL. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina